Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så. Jävla. Bra!
Det är skillnad på bilder och bilder. Det är först när typ du eller @Kim postar bilder jag inser hur kass skärpa mina bilder har
Precis som Blonzon rejäla skillnader i tavlan beroende på ljus och precis som Blonzon en ljus nyans i starkt ljus.
Haha den är tagen med min Pixel 2Det är skillnad på bilder och bilder. Det är först när typ du eller @Kim postar bilder jag inser hur kass skärpa mina bilder har
Funderat lite på ett rubber b (antar att det är ett sånt) till min 111.. gillar att det går upp hela vägen. Beställde du direkt på rubberbs hemsida?
Underställ.
Välkommen. Hugg en panna och slå dig ner i värmen.Ville bara titta in och se så att ni sköter er, eller så ville jag bara sukta lite
Ville bara titta in och se så att ni sköter er, eller så ville jag bara tråna lite
Precis! Vad tusan väntar du på pöjk!Välkommen. Hugg en panna och slå dig ner i värmen.
Sommaren faktiskt, är hemma med den hemska influensan och surfar Panerai. Vågar man säga att 674 ser bra ut? Hur får jag 422 och 372 i 44mm, ni kan inte ha behandlat den frågan än, eller hur?Precis! Vad tusan väntar du på pöjk!
Nupp, första gången jag hör frågan.Hur får jag 422 och 372 i 44mm, ni kan inte ha behandlat den frågan än, eller hur?
Ja, du blir inte skjuten om du köper en Due. Gillar faktiskt själv 739 (trots 30m WR).. Kolla på den om du är sugen på 674.. Samma storlek med lite annorlunda tavla, men mycket läckrare baksida (enligt mig). Ligger lite högre i pris och finns inte så jättemånga ute på C24 ännu. Men väntar du lite såSommaren faktiskt, är hemma med den hemska influensan och surfar Panerai. Vågar man säga att 674 ser bra ut? Hur får jag 422 och 372 i 44mm, ni kan inte ha behandlat den frågan än, eller hur?
Ja jag förstod nästan det Vilken ref tror du blir sommarens Panerai?Nupp, första gången jag hör frågan.
Får överväga och återkomma
Är ända skillnaden baklocket samt färg på tavlan? 739 kändes roligare faktiskt, fina tavlor på båda två iofJa, du blir inte skjuten om du köper en Due. Gillar faktiskt själv 739 (trots 30m WR).. Kolla på den om du är sugen på 674.. Samma storlek med lite annorlunda tavla, men mycket läckrare baksida (enligt mig). Ligger lite högre i pris och finns inte så jättemånga ute på C24 ännu. Men väntar du lite så
Är ända skillnaden baklocket samt färg på tavlan? 739 kändes roligare faktiskt, fina tavlor på båda två iof
Tackar för tipset, den är tilltalande.Annan iteration av P4000 i 739 (P4000/10). "Skeletonised" med guldrotor. Sen ser du även att subsekunden är lite nersänkt i tavlan på 739.
Riktigt snygg IRL med, klämde på SIHH. Urverket går inte ens att jämföra med vanliga P4000 som satt i min 620.Tackar för tipset, den är tilltalande.
Svårt att säga.. Kom ju inget riktigt "pow!" på SIHH utan mer de övergripande penseldragen kring tex bas-Bettarinisar.Ja jag förstod nästan det Vilken ref tror du blir sommarens Panerai?
Yes. De är trevliga och snabba. De moddade ett för min 630 också.Funderat lite på ett rubber b (antar att det är ett sånt) till min 111.. gillar att det går upp hela vägen. Beställde du direkt på rubberbs hemsida?
422:an på ett välanvänt asso.
Hej, här är mitt senaste nyförvärv, jag lyckades bli högsta budgivare på 372an på Kaplans i helgen, den har ju avhandlats lite tidigare så jag tänkte följa upp med en post
Jag var och kikade på den i helgen och tyckte den såg bättre ut än på bilderna, visst har den ”battle-scars” samt övrig spår av användning, detta är dock inget som jag stör mig för mycket på, kanske en lättare polering är på sin plats, dock kände jag redan i bilen hem att det är svårt att inte stöta i den här och där.
Den är inte full-set, den saknar den blå papp kartongen, strappen som satt på bilderna är ganska slitet, dock mest flärparna som håller bandet, cert (uthämtad 2012) mejsel, stickers manual, extra plexi, extra OEM strap mm finns med.
Plexiglaset har några repor, dom kanske går att polera ut men dom syns inte om man inte tittar från en exakt vinkel.
Nedan följer ett par bilder direkt från uppackningen.
Det finns ingen servicehistorik men den drar upp mjuk och fint
Sofar so good
Mmmm... maaatchy... mmmm...