Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du vill ha wirelugs och manuell?
Annars gillar jag personligen både 620(42mm) och 572(45mm)..
Jaha det är ett P999. Jag ser nu att det är helt annorlunda på Panerais egna. Jag vill minnas att det kom 2014 och ersattes snabbt av P1000 om jag minns rätt. Mycket intressant. Tack! Väldigt snyggt verk!Visst. Ombyggda bryggor jämfört med det ursprungliga verket och panerai-style finish.
Ett mycket bra och genomtänkt verk. Jag ha ett sånt i min IWC Portugieser Pure Classic.
60 timmars gångreserv.
Manuell vs Automat är ingen dealbreaker men hade nog siktet inställt på wirelugs. Precis som alla andra här i tråden har jag dock ändrat mig förr
FII FAN VILKEN FIN/MYSIG PJÄS !
har panerai alltid haft info om 267an på sin hemsida?
http://www.panerai.com/en/collectio...color=0&setTop=setTopSearch&salesCode=NLPA-SE
För att det inte finns så många bilder på den på nätet och att den till och från diskuterats i tråden.Det tror jag. Varför undrar du?
För att det inte finns så många bilder på den på nätet och att den till och från diskuterats i tråden.
Jag vet. Om du läser några sidor bak i tråden kommer du förstå varför jag skrev inlägget.Det finns 6 stycken i världen... inget konstigt att det finns få bilder. Du vet det säkert själv men det är PAM00203 som är lite mindre sällsyn. Samma urverk. Samma design. Lite annorlunda urtavla.
Jag som är på semester missade det där också, eller så har jag glömt, så länka gärna var du vill att vi ska läsaJag vet. Om du läser några sidor bak i tråden kommer du förstå varför jag skrev inlägget.
Var ingen uttömmande diskussion. Bara @Johan_C som ville ha en och sen pratade vi lite om att den var ”hyfsat” rare.Jag som är på semester missade det där också, eller så har jag glömt, så länka gärna var du vill att vi ska läsa
Vilket lyft för klockan !722 utan sin kompis länken idag.
Vilket lyft för klockan !
Jag vet. Om du läser några sidor bak i tråden kommer du förstå varför jag skrev inlägget.
Sant. Tänker på det nästa gång.Det kanske är bättre att citera det inlägget du svarar på för att undvika att andra svarar fel eftersom de inte förstår frågan.
Så du behåller den?Med risk att ni tröttnar....denna blir bättre och bättre för varje dag!
Japp, fanns inget intresse då jag hade den ute och nu är det bara den klockan jag använder, nästan i vart fallSå du behåller den?
Jag gillar den skarpt!