• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tjena, bara för att förtydliga - klockan är EJ köpt hos Nymans ur.

Ahaaaa... :)
Vem köpte du den utav?

Vill dock påpeka att Nymans har agerat på detta sätt tidigare. Var ju en här på KS som fick skicka sin nya Rolex, köpt på Nyman på service över 3 gånger innan han fick en ny...

Senast ändrad:
image.jpg

Panerai 372 och öl...gott!:)

Jag ger upp .... Synkade mer eller mindre precis på sekunden. Detta på mindre än en timme

Två sekunder för fort på väldig kort tid
image.jpg

Nästan 6 sekunder på mindre än en timma
image.jpg

Sjukt trist @MaziK :depressed: Jag tycker du ska ta kontakt med Panerai service center och förklara hur den här resan har sett ut. De borde (måste!) byta ut klockan nu.
Håll oss uppdaterade.

Håller med flera andra här, försök med Panerai service, men inte bara det, försök också skicka mail direkt till customer relations.
Lycka till!

Dom bör skämmas och byta ut klockan omgående, vilket är det enda dom kan göra för att rädda lite anseende. Man köper ju inte en sådan pjäs för att låta ligga på verkstaden. Lite handledstid och funktion bör man få för dessa summor.

... Måste ner igen till dem. Har uttryckt min önskan om att få den utbytt, dock så kan de på Richmont inte ta det beslutet utan ansvarig på Panerai får ta det beslutet. Fjärde gången iväg nu, jag har för mig att Panerai har sommarstängt en period med........

... Måste ner igen till dem. Har uttryckt min önskan om att få den utbytt, dock så kan de på Richmont inte ta det beslutet utan ansvarig på Panerai får ta det beslutet. Fjärde gången iväg nu, jag har för mig att Panerai har sommarstängt en period med........
Jag lider med dig, vilken hemsk upplevelse. Det är skandal att behöva skicka iväg klockan för fjärde gången!

Katastrofalt dåligt. Jag blir besviken när jag hör detta, kan bara tänka mig hur du känner. :( Hoppas verkligen att du får en ny illa kvickt.

Tillbaka
Topp