Har du lämnat in den igen?Snabba puckar i alla fall
Vad sa Nymans?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du lämnat in den igen?Snabba puckar i alla fall
Har du lämnat in den igen?
Vad sa Nymans?
Jävligt trist, i min värld borde de bara byta ut den nu, efter 4 gånger... Måste ner igen till dem. Har uttryckt min önskan om att få den utbytt, dock så kan de på Richmont inte ta det beslutet utan ansvarig på Panerai får ta det beslutet. Fjärde gången iväg nu, jag har för mig att Panerai har sommarstängt en period med........
Hoppas det löser sig denna gång..Skickar in den direkt till Richmont själv, kom överens om att det är smidigast.
Jävligt trist, i min värld borde de bara byta ut den nu, efter 4 gånger
Hoppas det löser sig denna gång..
Om jag vill köpa ett OEM-strap, var söker jag mig då online, om det finns det vill säga? Panerais egen sida hänvisar ju bara till butikerna..
Tackar, har ett konto sen innan Nu ska man väl skaffa paypal också då..
Där ser manTackar, har ett konto sen innan Nu ska man väl skaffa paypal också då..
Någon med erfarenheter från pannor i titanium?
Snyggt band! Tycker jag känner igen det Passar kalasbra på 380Rad 380 på OEM JV idag!
Riktigt fin! Ref? Gillar att den inte blingar lika mycket som stål. Titanet repas lättare, men det har väl lite av en självhelande egenskap också?Min är i titan
Klockan känns inte lika tung, vilket är bra för vissa, sämre för andra, I guess.
Titan repas även lättare. Den är även inte blingig, som stål kan vara.
Nu har jag bara en lätt repa, men ja, det syns inte lika tydligt på titanRiktigt fin! Ref? Gillar att den inte blingar lika mycket som stål. Titanet repas lättare, men det har väl lite av en självhelande egenskap också?
Soliga Göteborg!
Synd, det får bli en annan gång!N
Nästan så att vi skulle ta en mini gtg, men jag har ingen panna och är borta mestadels av dagen ....
372 på Di Stefano PappillionOJ vad fin, vilken ref är det?
/i
Tveka icke! It's not the size, it's the way you swing it.Jag tvekar lite i mina Panerai inköps tankar pga att jag är orolig för att inte kunna bära upp en 44mm, men denna 47a ser ut att sitta som en smäck på din arm. Grattis
/i
Tveka icke! It's not the size, it's the way you swing it.
Synd, det får bli en annan gång!
Dags för lunchöl!