• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

:( Snabba puckar i alla fall
image.jpg
Har du lämnat in den igen?
Vad sa Nymans?

... Måste ner igen till dem. Har uttryckt min önskan om att få den utbytt, dock så kan de på Richmont inte ta det beslutet utan ansvarig på Panerai får ta det beslutet. Fjärde gången iväg nu, jag har för mig att Panerai har sommarstängt en period med........
Jävligt trist, i min värld borde de bara byta ut den nu, efter 4 gånger

Jävligt trist, i min värld borde de bara byta ut den nu, efter 4 gånger

Hoppas det löser sig denna gång..

Ja vi får hoppas på det, tog gången en sista gång igår till idag, 30 sekunder för fort. Nu betedde den sig annorlunda. Tidigare har den gått långsammare när den legat med tavlan upp nu gick den för snabbt :S och den fortare sig när jag har den på handleden

Senast ändrad:
Om jag vill köpa ett OEM-strap, var söker jag mig då online, om det finns det vill säga? :) Panerais egen sida hänvisar ju bara till butikerna..

Helt missat att du skaffat dig en panna @AdamST
Välkommen in i värmen :)

Roadtrippade i spanien förra veckan, på ett litet fik nånstans i Andalusien såg jag tre gamla herrar jämföra sina Panerais..trist att jag inte hade min med mig, hade då joinat!

Min är i titan :)
Klockan känns inte lika tung, vilket är bra för vissa, sämre för andra, I guess.
Titan repas även lättare. Den är även inte blingig, som stål kan vara.

FullSizeRender (4).jpg
Riktigt fin! Ref? Gillar att den inte blingar lika mycket som stål. Titanet repas lättare, men det har väl lite av en självhelande egenskap också?

Jag tvekar lite i mina Panerai inköps tankar pga att jag är orolig för att inte kunna bära upp en 44mm, men denna 47a ser ut att sitta som en smäck på din arm. Grattis

/i

Tillbaka
Topp