Ofrivillig OWG In med den i bankfacket några veckor istället. Du kommer ångra om du säljer.
Själv har jag varit utan panna några veckor nu men hoppas åtgärda detta bedrövliga tillstånd imorgon.
Du skall icke sälja!
Gör som jag, minska ned antalet andra klockor istället.
Jupp, fanskapet Är så bra. Håller dock med föregående talare om att försäljning är fel väg. Se i stället 422:an som grunden i lång resa av livslångt Paneraiberoende/ägande.
Även om det tar tid och ibland lång tid att öka på, fortsätt njuta av 422:an tills du har ackumulerat nog för att köpa en Bettarini eller en Rad 1930. Då kompletterar du med någon sån och voilà; du börjar rotera.
And so it goes..
Jag älskar min VC och har verkligen sen länge insett hur grym den är, men även den bärs allt mer sällan då det alltid känns som att något saknas på handleden när jag inte bär en Panna..
Känns det bättre med en Panna på armen än med något annat; acceptera ditt öde!
Äh! Inte sälja!
Resten av lådan ger mig arga blickar varje gång jag tar pannan. (Har inte haft något annat på sen jag köpte den) Så var det med både min 632:a och 590.
Tack för engagemanget killar! Nejdå, ingen risk, egentligen. Lite kul att detta väl måste vara målet vad gäller klockor för en normal människa - att hitta en klocka som får en att inte känna ett behov av att bära andra? Inte för min del, inte helt iaf.
Det hade varit superkul att kunna skaffa en 1940 rad i 42 för att varva med, men de resurserna finns ej i dagsläget. I framtiden, kanske.