Min 605 (från 2015) och 424 (från i höstas) ser båda ut typ så här:Min 673 (S-series) från 2016 har dubbel barrel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min 605 (från 2015) och 424 (från i höstas) ser båda ut typ så här:Min 673 (S-series) från 2016 har dubbel barrel
När jag provade min Luminor 44mm RubberB på min Luminor 1950 44mm så blev det ungefär så. Fast lite värre. När mitt RubberB sitter på rätt klocka så är det litet glapp, men mycket mindre än vad du har.Halloj gott folk,undrar om någon mer här har Rubber B till sin klocka.
Stör mig på mellan rummet mellan boet och rem,ska det vara så??
Halloj gott folk,undrar om någon mer här har Rubber B till sin klocka.
Stör mig på mellan rummet mellan boet och rem,ska det vara så??
Tack mårt för snabbt svar...då får bara försöka att vänja sig.När jag provade min Luminor 44mm RubberB på min Luminor 1950 44mm så blev det ungefär så. Fast lite värre. När mitt RubberB sitter på rätt klocka så är det litet glapp, men mycket mindre än vad du har.
Om du har köpt den där från RubberB, maila dem och fråga. De är snälla.
Nä. Läs igen. Mitt första stycke är "har du rätt RubberB till din klocka?" och mitt andra är "om så, kontakta RubberB och visa dem fotona så kanske du får ett nytt korrigerat band".Tack mårt för snabbt svar...då får bara försöka att vänja sig.
ojj vad snabb jag var...tackNä. Läs igen. Mitt första stycke är "har du rätt RubberB till din klocka?" och mitt andra är "om så, kontakta RubberB och visa dem fotona så kanske du får ett nytt korrigerat band".
Dom var väldigt snabba med svarNä. Läs igen. Mitt första stycke är "har du rätt RubberB till din klocka?" och mitt andra är "om så, kontakta RubberB och visa dem fotona så kanske du får ett nytt korrigerat band".
Grymt snabbt responsDom var väldigt snabba med svar
Skrev precis till de
Ja snabba som tusan,Rolex fick berömGrymt snabbt respons
Så det beror på olika modeller då med andra ord? Synd... Jag förstår att man kan störa sig på det lilla glappet.
Hur många här inne hade köpt denna om den var 100m eller 300m vattentät?
Trist.Dom var väldigt snabba med svar
Skrev precis till de
Jag satt och tittade på den där idag senast och tänkte tanken om jag skulle skaffa den. Men, jag skulle inte skaffa den, även om den är 300m. Jag tycker den är *för* blå.Hur många här inne hade köpt denna om den var 100m eller 300m vattentät?
Hur många här inne hade köpt denna om den var 100m eller 300m vattentät?
Säg det till @PalenkovichJag satt och tittade på den där idag senast och tänkte tanken om jag skulle skaffa den. Men, jag skulle inte skaffa den, även om den är 300m. Jag tycker den är *för* blå.
Inte jag. Blå sunburst blir lite töntigt på en luminor (väldigt personlig åsikt).Hur många här inne hade köpt denna om den var 100m eller 300m vattentät?
På en Rad däremot... Mmmmm, 690 (lägger upp bild för åttiotolfte gången)Inte jag. Blå sunburst blir lite töntigt på en luminor (väldigt personlig åsikt).
Jag tycker den är *för* blå.
Säg det till @Palenkovich
Njaaaa, för tunn profil och för dressadHur många här inne hade köpt denna om den var 100m eller 300m vattentät?
Finns inget som heter "för blå", bara "inte tillräckligt blå"..
Korrekt!
Men silver-blått är väl ändå coolt ?Inte jag. Blå sunburst blir lite töntigt på en luminor (väldigt personlig åsikt).
Jag testade den i helgen. Trevlig tavla men sjukt "liten och lätt". Hade svårt att förlika mig med det.Hur många här inne hade köpt denna om den var 100m eller 300m vattentät?
Bumpar den här lite för att se om någon vet varför den bara har 30m WR? Andra 47mm Radiomir stoltserar ju i alla fall med 100m.685/687
Finns det något exakt svar på varför de där och för den delen Due-serien faktiskt bara har 30m WR? Jag har mest hört killgissningar.Bumpar den här lite för att se om någon vet varför den bara har 30m WR? Andra 47mm Radiomir stoltserar ju i alla fall med 100m.
På sekunden om den även vart i stål, och jag har inte ens pengarna...Hur många här inne hade köpt denna om den var 100m eller 300m vattentät?