Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är riktigt grym! Känner ibland att jag "måste" byta klocka fast jag egentligen bara vill fortsätta använda min 510...Kört denna i 3 veckor nu och egentligen inte känt att jag behöver byta klocka en enda gång. Sjukt hur långt man kommer med en gammal hederlig basmodell...
Kört denna i 3 veckor nu och egentligen inte känt att jag behöver byta klocka en enda gång. Sjukt hur långt man kommer med en gammal hederlig basmodell...
Den är riktigt grym! Känner ibland att jag "måste" byta klocka fast jag egentligen bara vill fortsätta använda min 510...
Inte jag heller. Jag hade å andra sidan inte ens lagt till Toshi, som jag köper mycket straps av, på Facebook. Det är lite för privat.Någon annan som fått en vänförfrågan på Facebook från Hakan Akar? Han verkar göra remmar (Sword Watch Strap) men det är ingen jag hört talas om tidigare.
Man blir ju tårögd
Men hallå @Ernesto ! Vad håller du på med? https://klocksnack.se/threads/panerai-radiomir-380.89890/
Okej. Då är det okej. GLHF!Jag har en plan... Om jag vågar. Återstår att se.
Blir nog bra
Bra pris på denJag har en plan... Om jag vågar. Återstår att se.
Blir nog bra
Morrn grabben; ha en magisk dag nu!God morgon
Kan väl inte bli dåligt med den koppen och klockan?Morrn grabben; ha en magisk dag nu!
Hoppas inte ni som hänger i här blir superbesvikna baraKan väl inte bli dåligt med den koppen och klockan?
Man kan ju undra vad Flippczii har i görningen...
Det är väl den vanliga reaktionen från oss när du är i farten?Hoppas inte ni som hänger i här blir superbesvikna bara
Jag kallas ju inte flippzcii för ingenting..Det är väl den vanliga reaktionen från oss när du är i farten?
Det som gör det hela roligt är ju hur olika alla våras hjärnor fungerar.Jag kallas ju inte flippzcii för ingenting..
Uuh, den där är grym. Snyggt band ocksåGod morgon
Instagramkontot sa ju lite mer, exempelvis flygplan, franska flaggan, m.m. Spännande indeed.God morgon
Spännande! En gröntavlad AP kanske?Sorry boys, som sagt. Hoppas ni inte blir superbesvikna
Vafalls!!??Sorry boys, som sagt. Hoppas ni inte blir superbesvikna