Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
A total keeper.
Sådärja, tänk att lite solljus och guldvisare kan bota vinterdepressionen
Den är galet bra, så är det. Däremot är jag som sagt sugen på lite annat också. Vi får seA total keeper.
Ja, visst blir man lycklig? Glaset, visarna och sandwichtavlan är en sjuhelvetes kombo.Sådärja, tänk att lite solljus och guldvisare kan bota vinterdepressionen
Hade totalt glömt bort att jag beställt ett band från Toshi
Trevlig överraskning och riktigt mjukt och följsamt!
![]()
![]()
![]()
Ser ju nästan likadant ut på andra sidan...Du har monterat den långa delen bak och fram...![]()
Ser ju nästan likadant ut på andra sidan...
![]()
Kommer inte på reffen... lite hjälp?
PAM736Kommer inte på reffen... lite hjälp?![]()
Ah! Borde anat men den till synes svarta tavlan vilseledde mig helt.
Du har 514 med svart tavla som du säkert redan sett.. men den saknar guldvisare och kuperat glas (som gör typ hela klockan)...Ah! Borde anat men den till synes svarta tavlan vilseledde mig helt.Började tänka att det måste vara en personlig graal som jag missat helt.
(Om den hade haft svart tavla alltså)
Jo, precis. Har väl hyfsat koll så därför slog det lite knut i skallen när jag inte fick ihop vad som var på bilden.Du har 514 med svart tavla som du säkert redan sett.. men den saknar guldvisare och kuperat glas (som gör typ hela klockan)...
Veckan, sånt som kommer med t ex 682.Ett vanligt gummi eller ett sånt veckat?
Ohh vad är det för buckle??? Standard för tunx? Jättecoolt!Tack.
Det är ett SLC 07 från Tunx.
Såg en annan som hade ett i Paneristi-gruppen på fejjan ... korspostar:
![]()
![]()
Ser ju nästan likadant ut på andra sidan...
![]()
PAM 399 annars.Ah! Borde anat men den till synes svarta tavlan vilseledde mig helt.Började tänka att det måste vara en personlig graal som jag missat helt.
(Om den hade haft svart tavla alltså)
Inte den blekaste. Absolut inte standard för Tunx.Ohh vad är det för buckle??? Standard för tunx? Jättecoolt!
Hmm ... ska man ha ett sånt kanske ... nä ... jag hoppar den här gången.Veckan, sånt som kommer med t ex 682.
I know. Inte helt vän med bruna tavlan men den ligger ändå närmst till mot vad jag önskar. Dock är det som för alla, den perfekta pannan finns inte. Än. Därför man aldrig aldrig kan lämna det här träsket...PAM 399 annars.
Den tavlan är inte brun.I know. Inte helt vän med bruna tavlan men den ligger ändå närmst till mot vad jag önskar. Dock är det som för alla, den perfekta pannan finns inte. Än. Därför man aldrig aldrig kan lämna det här träsket...![]()
Ah, sorry. Blandade ihop med 390. Men då är väl problemet ”bara” att jag skiter inte pengar så 399 går tyvärr bort pga det.Den tavlan är inte brun.
Ah, sorry. Blandade ihop med 390. Men då är väl problemet ”bara” att jag skiter inte pengar så 399 går tyvärr bort pga det.![]()
Så nu börjar jakten på matchande jeans? För ni två grabbar klarar väl inte av när det inte går ton-i-ton
Kommer med fedex. Förmodligen tors alt fredag. Vi kanske ska ta en bira och fler paneraiägare vill haka på? Fredag efter jobbet? GTG som det heter
Låter bra. Ju tidigare desto bättre för min del. Ta det i GTG-tråden?Kommer med fedex. Förmodligen tors alt fredag. Vi kanske ska ta en bira och fler paneraiägare vill haka på? Fredag efter jobbet? GTG som det heter![]()