• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Fick leverans av Bosphorus igår.. En Montana och en grön canvas (den gröna canvasen var dock till en annan klocka med 22mm luggar men fick den i 24mm.. Om någon är intresserad av den kanske jag kan släppa den)
20180404_080319.jpg

20180404_080327.jpg

Fick leverans av Bosphorus igår.. En Montana och en grön canvas (den gröna canvasen var dock till en annan klocka med 22mm luggar men fick den i 24mm.. Om någon är intresserad av den kanske jag kan släppa den)
20180404_080319.jpg

20180404_080327.jpg
Om Adem skickade fel kommer han skicka korrekt band till dig free of charge givetvis.
Bild på det gröna?

Om Adem skickade fel kommer han skicka korrekt band till dig free of charge givetvis.
Bild på det gröna?
Har haft lite otur med min beställning från Adem hittils men han har hittils varit hjälpsam med att lösa det.. Beställde en grön 22mm canvas för ~2 månader sen. Fick först en 22mm grå canvas istället som jag fick behålla free of charge, och nu igår fick jag den gröna fast nu var den i 24mm istället för 22. Han kommer säkert ordna detta också men lite synd bara då jag verkligen gillar hans straps.

IMG-20180403-WA0008.jpg

Har haft lite otur med min beställning från Adem hittils men han har hittils varit hjälpsam med att lösa det.. Beställde en grön 22mm canvas för ~2 månader sen. Fick först en 22mm grå canvas istället som jag fick behålla free of charge, och nu igår fick jag den gröna fast nu var den i 24mm istället för 22. Han kommer säkert ordna detta också men lite synd bara då jag verkligen gillar hans straps.

IMG-20180403-WA0008.jpg
Kul med gratisstraps iaf! Sjukt snyggt det där bandet. Det är patina green?

Ingen som fastnat för ”nya” Mare nostrum?
Tycker själv den är snuskigt cool och jäklar va bra den sitter.

IMG-20180403-WA0008.jpg

Du vill inte bli av med det gröna 24mm? :)

Ingen som fastnat för ”nya” Mare nostrum?
Tycker själv den är snuskigt cool och jäklar va bra den sitter.
Den är grym, provade den också för ett tag sen och den satt som ett smäck.

Men det beror på priset... För listpris väljer jag hellre att spara lite till och köpa 5218-301/A istället.

https://www.strawpoll.me/15431090

Drog ihop en omkrets-poll lite snabbt .. Kul att veta vad folk har för omkrets här inne (handled och ingenting annat :D).

Pollen är anonym, så please var ärliga när ni svarar. :)

.. och för enkelhetens skull kör vi handleden är "sval" och inte supersvullen i sommarvärmen.

Tillbaka
Topp