Erbjudande?!?!
Grattis!
Fick ett erbjudande att plocka den från en gammal kontakt från en boutique.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Erbjudande?!?!
Grattis!
Snyggt.Fick ett erbjudande att plocka den från en gammal kontakt från en boutique.
Vad är det för strap? Ser ju ut att vara helt perfekt för 911an.Ibland har man tur, detta var minst sagt oplanerat och det gick inte att motstå när erbjudandet dök upp.
Tavlan är helt magisk, den skiftar färg hela tiden.
![]()
![]()
![]()
![]()
PAM911!![]()
Snyggt.
Alltså, med tanke på hur många 911r man ser på Instagram och Paneristi.com, samt här faktiskt, så undrar jag om det är en limiterad upplaga eller inte.
![]()
Blir kul när två personer med samma xxx/500 stöter på varandraSnyggt.
Alltså, med tanke på hur många 911r man ser på Instagram och Paneristi.com, samt här faktiskt, så undrar jag om det är en limiterad upplaga eller inte.
![]()
Vad är det för strap? Ser ju ut att vara helt perfekt för 911an.
Grattis, grym pjäs !Ibland har man tur, detta var minst sagt oplanerat och det gick inte att motstå när erbjudandet dök upp.
![]()
![]()
![]()
![]()
PAM911!![]()
Fetgrymt Micke!!Ibland har man tur, detta var minst sagt oplanerat och det gick inte att motstå när erbjudandet dök upp.
![]()
![]()
![]()
![]()
PAM911!![]()
Stort grattis!!Ibland har man tur, detta var minst sagt oplanerat och det gick inte att motstå när erbjudandet dök upp.
![]()
![]()
![]()
![]()
PAM911!![]()
Är det inte lite grönt i den här? Lite bara, nej den är helt svart.
![]()
Black is backHelt svart här oxå.
![]()
Den där behöver inte ens vara det minsta grön. Den där är perfekt som den är.Är det inte lite grönt i den här? Lite bara, nej den är helt svart.
![]()
Jag hade hoppats på en Fiddy men det där får väl dugaIbland har man tur, detta var minst sagt oplanerat och det gick inte att motstå när erbjudandet dök upp.
![]()
![]()
![]()
![]()
PAM911!![]()
Ser ju likadant ut på andra sidan... nästan.Du har monterat den långa delen bak och fram...![]()
Stort grattis!Ibland har man tur, detta var minst sagt oplanerat och det gick inte att motstå när erbjudandet dök upp.
![]()
![]()
![]()
![]()
PAM911!![]()
Jag hade hoppats på en Fiddy men det där får väl dugaGrattis kompis!!
Gillar hur du tänker! Blir extremt spännande att följaJadåNu när Fiddy'n outats så är det helt klart en pjäs jag vill ha in, sen beror det på om jag hittar ett bra exemplar (+logistikfrågan), annars tar jag in 372 igen. Sen är det en eller två till ytterligare som ska in beroende på hur allting faller ut
![]()
In med fiddyn! Vi har redan massa 372or på forumet.JadåNu när Fiddy'n outats så är det helt klart en pjäs jag vill ha in, sen beror det på om jag hittar ett bra exemplar (+logistikfrågan), annars tar jag in 372 igen. Sen är det en eller två till ytterligare som ska in beroende på hur allting faller ut
![]()
In med fiddyn! Vi har redan massa 372or på forumet.
(och jag har aldrig klämt på en fiddy, det vill jag göra)
Helt svart här oxå.
![]()
Ibland har man tur, detta var minst sagt oplanerat och det gick inte att motstå när erbjudandet dök upp.
![]()
![]()
![]()
![]()
PAM911!![]()
Den är snygg dendärhar du testat den på gummi?
Riktigt nice!Beställde ett strap från HURRICANE 13 efter att ha sett denna bild (som jag postat förut).
![]()
Bad honom göra ett exakt likadant och fick rätt cola bilder under tillverkningen. Här är några av de (var ok med han att jag postade de här):
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack! Jag älskar Radiomir boett och tycker den blir snyggast när matt. Och att keramiken är reptålig är en stor plus för mig.
Ärligt talat vill jag inte betala vad Panerai begär för en 26mm gummi - misstänker att jag inte ska gilla det och har inga 47mm Luminor att använda gummibandet med.
Däremot går det lika bra att bada med ett rätt läderband (inte OEM). Jag brukar smörja bandet med Nivea när det har torkat.
Ballt!Beställde ett strap från HURRICANE 13 efter att ha sett denna bild (som jag postat förut).
![]()
Bad honom göra ett exakt likadant och fick rätt cola bilder under tillverkningen. Här är några av de (var ok med han att jag postade de här):
![]()
![]()
![]()
![]()
Är inne på en svart panna med, lite rädd att jag ska slå bort en flisa bara
Din är 45mm?
Beställde ett strap från HURRICANE 13 efter att ha sett denna bild (som jag postat förut).
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yes, har faktiskt också pratat en hel del med honom ett tag nu. Kände att det var dags att testa ett av hans bandBra val. Oleg är en god vän och han gör fantastiska band. Du kommer att bli nöjd. Jag tycker att hans band är nästan bättre än respektive OEM.