Grattis!En pjäs jag längtat efter ett tag har äntligen kommit in - PAM233 dot dial!
![]()
![]()
![]()
![]()
Glaset är inte att leka med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!En pjäs jag längtat efter ett tag har äntligen kommit in - PAM233 dot dial!
![]()
![]()
![]()
![]()
Eller den, ja. Precis. Fast om du är traditionell i ditt panerajraj så ska det ju vara batongerna och inte arabiska siffror all the way round.
Den sitter såååå bra. Såååå allround. Ge mig en med grå sunburst-tavla och det caset så kan @MaziK nästan få köpa tillbaks 605:an. Lägg till ett domglas och den är såld.![]()
Inte en chansOm jag får rabattkontot är tömt....
Inte alls tokigt tänkt. En 219 har hela tiden funnits med, men det har kommit annat emellan eller tänker du större?Skulle inte vara helt dumt att köra en destro på vänster arm tror jag..
![]()
Skulle inte vara helt dumt att köra en destro på vänster arm tror jag..
![]()
Det magiska valet är givetvis 217..Inte alls tokigt tänkt. En 219 har hela tiden funnits med, men det har kommit annat emellan eller tänker du större?
Wow, jag är beredd att hålla med. Sagolik.Det magiska valet är givetvis 217..
![]()
Eller en 026 med T swiss T tavla...Det magiska valet är givetvis 217..
![]()
En favvopanna, hatten av!En pjäs jag längtat efter ett tag har äntligen kommit in - PAM233 dot dial!
![]()
![]()
![]()
![]()
Oops! En till favorit. Destro är ju så helrätt!Det magiska valet är givetvis 217..
![]()
En pjäs jag längtat efter ett tag har äntligen kommit in - PAM233 dot dial!
![]()
![]()
![]()
![]()
Har du bevis för att det är en dot dial?En pjäs jag längtat efter ett tag har äntligen kommit in - PAM233 dot dial!
![]()
![]()
![]()
![]()
När vi ändå är inne på grymma Destros.. 368 är ju riktigt snaskig den med..Eller en 026 med T swiss T tavla...
![]()
Vad är det för fel, förutom lite högt pris?
Lite kort band kanske om du har handleder över 17.5cm. Enda jag kan komma på.Vad är det för fel, förutom lite högt pris?
Fel färg?Lite kort band kanske om du har handleder över 17.5cm. Enda jag kan komma på.
Eller varför inte 569När vi ändå är inne på grymma Destros.. 368 är ju riktigt snaskig den med..
![]()
Käften!!!Fel färg?![]()
Det där är en riktigt fin destro. Rätt färg dessutom.
Beställde 22mm men fick 24... Så det är inget fel på själva bandet. Är priset för högt kan det diskuterasVad är det för fel, förutom lite högt pris?
24 är det större efterfrågan så det är åt rätt håll. Inget elakt i min kommentar, men jag tror normalpriset för canvas i de mått man har beställt brukar ligga på 600 kr. Det var därför jag undrade.Beställde 22mm men fick 24... Så det är inget fel på själva bandet. Är priset för högt kan det diskuteras![]()
Grattis och välkommen!En pjäs jag längtat efter ett tag har äntligen kommit in - PAM233 dot dial!
![]()
![]()
![]()
![]()