• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

474CABB0-88E1-4F3C-9255-250787099CB3.jpeg
Kul att se att du njuter av min gamla smula - Den där gifte jag mig i uppe i bergen utanför Firenze :)

Är väl ingenting konstigt jämfört med att betala 150-160k för en vanlig stål-Daytona med keramisk ring eller 170k för en Skydweller i stål.. För att inte tala om 400k+ för en vanlig Nautilus i stål..
Allt ovan är bra mycket mer galet än att hosta upp för 684..
Men det är ju att betala dom summorna för Panerai som svider! Det förstår du väll! ;) "Betala det för Panerai"

Senast ändrad:
När jag ligger på dödsbädden och tänker tillbaka på mitt liv och vad som fått styra mina beslut, kommer jag undra om verkligen tillät mig leva ut. Vad gjorde jag för galna grejer? När kände jag att jag verkligen verkligen levde ända in i benmärgen? Någonting måste jag gjort som var lite livsbejakande, eller? Nåja, jag sa nej till det jag älskade och ja till det som var förnuftigt. Det var ändå bra värde på mina Rolex, men.....

Jag är dålig på mina Subs. Men L står väl för Luminova? Och de tidiga serierna hade T för tritium? Jag tycker att @Compiss index ser lite patinerade ut men det kanske bara är inbillning?

Tillbaka
Topp