Så jäkla avundsjuk är jag. Är den lika bra i verkligheten?
JuppTroligtvis ännu bättre...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
JuppTroligtvis ännu bättre...![]()
JÄVLAR vad snygg!!!PAM694 är ju rätt jävla bra asså. Bucherer edition limiterad till 100 ex
![]()
![]()
![]()
![]()
In med dig och posta på vårt Insta nuAsså!!!
![]()
Troligtvis ännu bättre...![]()
Ujujuj..Asså!!!
![]()
Ja tack, tror det var fler färger som var intressanta av de som är med på bilden.Jag tog en sväng förbi Tärnsjö läderoutleten när jag ändå var i krokarna. Jag kan ha hittat ecrufärgat mockaskinn el åtminstone nästan iaf. Hittade en bit lila mocka också om du vill ha @stelah
![]()
Snyggt! Vad brukar leveranstiden ligga på?
Kan jag posta i den tråden?In med dig och posta på vårt Insta nu
La till dig i pm-tråden..
Det mörkbruna är jäkligt fint! Ska måtta lite så får du göra två åt mig, är det ok?Jag tog en sväng förbi Tärnsjö läderoutleten när jag ändå var i krokarna. Jag kan ha hittat ecrufärgat mockaskinn el åtminstone nästan iaf. Hittade en bit lila mocka också om du vill ha @stelah
![]()
Läs lite i pm-tråden så hittar du vårt lösenord till Insta..Kan jag posta i den tråden?
Vad är det för band?
Ja tack, tror det var fler färger som var intressanta av de som är med på bilden.
Det mörkbruna är jäkligt fint! Ska måtta lite så får du göra två åt mig, är det ok?
Är det bandet med loggan på? Fler bilder?
Fan, nu måste jag också köpa ett sånt, tack!![]()
![]()
![]()
Ger ett kanske aaningen mörkare intryck än vanligen i mina nuvarande ljusförhållanden..
Länk?Är det någon som följer kriget mellan Perezcope och Orchi Polar på IG? Satan va de håller på!
Har sett att Perezcope har varit väldigt aktiv på att identifiera fakers på senaste tiden såg även att han hängde ut någon nyligen och då förstod jag att det eskalerat. Vet inte vad jag ska troÄr det någon som följer kriget mellan Perezcope och Orchi Polar på IG? Satan va de håller på!
Det är detaljerna som avgör. Bra val!