Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den har visserligen ett nytt verk, op xxx istället för op iii. Oklart hur mycket tunnare det nya är. Men det är väl (skrik någon om jag har fel) samma boett? Har svårt att tro att de fått ner den 2,2 mm genom att bara ge sig på baklocket och ev glaset (som inte direkt var super dome innan). Eller har jag fel, är det ny tunnare boett?
Efter att ha googlat en del har jag sett 13.2, 15 och 15.2. jag skulle gissa på 15 eller 15.2 i så fall.. men det är en vild gissning
Alltså, den är väl inte ens klämbar ännu? Jag har fått för mig att den inte kommit ut i butikerna och därmed kör nätbutikerna med någon form av preorder.Någon som har klämt på nya 40 millimetaren (PAM01048) och kan confirma att den är tunnare än föregångaren (PAM00048) ?
Enda jag kan hitta är från Jomashop som skrivit ut:
PAM00048: 15.4 mm
PAM01048: 13.2 mm
Vet inte om jag litar på just Jomashop.. Dem har haft en hel del faktafel genom åren
/Asplund
Du saknar ZWG-tiden va .
Samla dig nu och behåll din fina panna!
Det är det enda jag anser att du ska sälja, behåll klockan för böfvelen.
Jag har gillat. Massor. Men just den där sjunger inte för mig. Den är dock helt okej, till skillnad från en del annat som Panerai har kläckt ur sig.Berätta nu hur mycket du gillar länk
Jag har gillat. Massor. Men just den där sjunger inte för mig. Den är dock helt okej, till skillnad från en del annat som Panerai har kläckt ur sig.
Zwg! Måste va en riktigt konstig känsla! Tomt men rikt på pengar, evigt sökande! Käns väldigt avlägset just nu för migBara retas lite, man kan inte gilla allt, så jäkla tråkigt det hade varit!
Zwg! Måste va en riktigt konstig känsla! Tomt men rikt på pengar, evigt sökande! Käns väldigt avlägset just nu för mig
Ändå inte så jättestor men fin!Lånade fruns 36mm Rolex under den tiden så man var inte helt naken
Ikväll har man nått lite större än 36!
Ändå inte så jättestor men fin!
ouch...CHI NON SALTA BIANCONERO È È
Bandet börjar mjukna och ja, det är och kommer att förbli favoritbandet
Ny tv och blueray i stugan så ikväll lär jag inte komma i säng som tänkt...
Snyggt band dessutom!112 laddad med svensk/skånsk sol!
Tack, det är ett ToshiSnyggt band dessutom!
Trafikljus
Ska också ta ett grönt tänkte jag, tror det kan bli grymt på 422anVar inne på krons igår och kollade lite band.. märkte att mitt gröna gummi till bronzon har en mörkare nyans... Kanske behöver jag båda två?
Fan kanske skulle hugga nått grönt gummi till Radion nu till sommarnVar inne på krons igår och kollade lite band.. märkte att mitt gröna gummi till bronzon har en mörkare nyans... Kanske behöver jag båda två?
eller så tar du fram rivjärnet du senast hade till att riva vitlöken och ruggar upp ett canvas-strap. Canvas och gummi hör Paneristas sommar ill. Så är det. Så har alltid varit. Inget mer med det. Läder är höst, vinter och vår.Fan kanske skulle hugga nått grönt gummi till Radion nu till sommarn
Det nedre var snyggt. Jag blev lite orolig att mannen du pratade med försökte få dig att tänja på tamparna för att bil mindre neutral. Jo då, jag såg erVar inne på krons igår och kollade lite band.. märkte att mitt gröna gummi till bronzon har en mörkare nyans... Kanske behöver jag båda två?
African Kudo?Tack, det är ett Toshi