• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

372
640AE390-2E30-4CAB-BD60-F107393DB57F.jpeg

Den har visserligen ett nytt verk, op xxx istället för op iii. Oklart hur mycket tunnare det nya är. Men det är väl (skrik någon om jag har fel) samma boett? Har svårt att tro att de fått ner den 2,2 mm genom att bara ge sig på baklocket och ev glaset (som inte direkt var super dome innan). Eller har jag fel, är det ny tunnare boett?

Efter att ha googlat en del har jag sett 13.2, 15 och 15.2. jag skulle gissa på 15 eller 15.2 i så fall.. men det är en vild gissning

Jag tror att det är en ny boett. Men jag vet inte.. hoppas Jomashop har rätt! Får fortsätta leta.

• Like
Reactions: kmg
Någon som har klämt på nya 40 millimetaren (PAM01048) och kan confirma att den är tunnare än föregångaren (PAM00048) ?

Enda jag kan hitta är från Jomashop som skrivit ut:

PAM00048: 15.4 mm
PAM01048: 13.2 mm

Vet inte om jag litar på just Jomashop.. Dem har haft en hel del faktafel genom åren :D

/Asplund
Alltså, den är väl inte ens klämbar ännu? Jag har fått för mig att den inte kommit ut i butikerna och därmed kör nätbutikerna med någon form av preorder.

Du saknar ZWG-tiden va :).
Samla dig nu och behåll din fina panna!

ZWG tiden var toppen! Bra siffror på klockkontot, flanera in i en massa butiker och leka med tanken att bara shoppa loss, oändliga timmar letandes på internet osv osv, bara ett bekymmer... ZWG, det kan man ju inte vara :)

Det är det enda jag anser att du ska sälja, behåll klockan för böfvelen.

Berätta nu hur mycket du gillar länk :)

• Like
Reactions: kmg
Var inne på krons igår och kollade lite band.. märkte att mitt gröna gummi till bronzon har en mörkare nyans... Kanske behöver jag båda två?

MVIMG_20180429_204746.jpg

IMG_20180428_145624.jpg
Det nedre var snyggt. Jag blev lite orolig att mannen du pratade med försökte få dig att tänja på tamparna för att bil mindre neutral. Jo då, jag såg er :watching:

Tillbaka
Topp