Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En jordnära, osäker, sargad pojke med en omgivning som kapitaliserade på hans framgångar och drev honom vidare in i fördärv.. Oavsett vad man tycker om musiken en oerhört begåvad kompositör.Han verkar ha varit ödmjuk.
Det som musikerna säger om honom, säger nog allt. Otroligt bra gjord film. Grymt uttryckt det du skriver.En jordnära, osäker, sargad pojke med en omgivning som kapitaliserade på hans framgångar och drev honom vidare in i fördärv.. Oavsett vad man tycker om musiken en oerhört begåvad kompositör.
#lifegoalsÄntligen! Idag blev min trio komplett
![]()
111, 380 och nytillskottet 1024![]()
Indeed#lifegoals
Dog alldeles för ung. Folk kallar hans musik överskattad. Det var den aldrig för mig. Han är en av de allra bästa EDM-världen någonsin haft enligt mig.
Fun fact - han var inspirationskällan till mitt något värdelösa nick.
![]()
När du bestämmer dig för att sälja den finns jag här#sandwichtime
![]()
Jag ställer mig också gärna i köNär du bestämmer dig för att sälja den finns jag här![]()
Inget annat än en sjukt bra trio!Äntligen! Idag blev min trio komplett
![]()
111, 380 och nytillskottet 1024![]()
Tack så mycket! Känner mig rätt nöjdInget annat än en sjukt bra trio!
Vad betalar man för ett sådant?
Det härliga är ju att man ser att klockan används. Bandet är ju underbart slitetDen här bilden tagen av Erwan Grey får mig att vilja patinera sönder min bronzo..
![]()
En femhunka.Vad betalar man för ett sådant?
Mycket snyggt
Fråga: hur länge var det där bandet hårt och vasst?
Cirka 3 veckor, mjuknar snabbt, mitt absoluta favoritband "Ponte Veccio" !Fråga: hur länge var det där bandet hårt och vasst?