Johan_C
Silver
Aha, du köpte ett Ponte Veccio, mycket bra val, kommer bli ett favoritband !Köpte ett nytt OEM band till henne
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aha, du köpte ett Ponte Veccio, mycket bra val, kommer bli ett favoritband !Köpte ett nytt OEM band till henne
![]()
Cirka 3 veckor, mjuknar snabbt, mitt absoluta favoritband "Ponte Veccio" !
Köööp !![]()
ja, jag kunde inte hålla mig, tycker det är det som ser bäst ut, men som sagt förbannat hårt iaf nu i början!Aha, du köpte ett Ponte Veccio, mycket bra val, kommer bli ett favoritband !![]()
Bra val av strap!
Tack! Ja den är grym! Lite hård fortfarande men den kommer att bli grym (tror jag)Bra val av strap!
Det innebär lite mer för oss andra, vilket är helt i sin ordning.En femhunka.
Jag går verkligen igång på de små verkstäderna.Band- och spännbytardag!
![]()
![]()
Ha en grym långhelg!
Det finns inga tvivel på var du har skärpan.Hälsningar från Notting Hill!
![]()
Ja, ja, ja... Jag har en skitkamera i telefonen, inget skärpedjup för fem öre.Det finns inga tvivel på vad du har skärpan.![]()
Jävlar vad snyggt det blev med PV strap !
Länken eller klockan?Länk på 722 inför helg.
Kanske snart på köp o sälj, släng iväg ett pm om någon är sugen!
![]()
Länken eller klockan?
Tror länken blir svårsåld om den sälj separatOm den hamnar där får det bli fullset, vet vem som hade velat ha länken annars![]()
Den har visserligen ett nytt verk, op xxx istället för op iii. Oklart hur mycket tunnare det nya är. Men det är väl (skrik någon om jag har fel) samma boett? Har svårt att tro att de fått ner den 2,2 mm genom att bara ge sig på baklocket och ev glaset (som inte direkt var super dome innan). Eller har jag fel, är det ny tunnare boett?Någon som har klämt på nya 40 millimetaren (PAM01048) och kan confirma att den är tunnare än föregångaren (PAM00048) ?
Enda jag kan hitta är från Jomashop som skrivit ut:
PAM00048: 15.4 mm
PAM01048: 13.2 mm
Vet inte om jag litar på just Jomashop.. Dem har haft en hel del faktafel genom åren
/Asplund
Någon som har klämt på nya 40 millimetaren (PAM01048) och kan confirma att den är tunnare än föregångaren (PAM00048) ?
Enda jag kan hitta är från Jomashop som skrivit ut:
PAM00048: 15.4 mm
PAM01048: 13.2 mm
Vet inte om jag litar på just Jomashop.. Dem har haft en hel del faktafel genom åren
/Asplund
Efter att ha googlat en del har jag sett 13.2, 15 och 15.2. jag skulle gissa på 15 eller 15.2 i så fall.. men det är en vild gissningDen har visserligen ett nytt verk, op xxx istället för op iii. Oklart hur mycket tunnare det nya är. Men det är väl (skrik någon om jag har fel) samma boett? Har svårt att tro att de fått ner den 2,2 mm genom att bara ge sig på baklocket och ev glaset (som inte direkt var super dome innan). Eller har jag fel, är det ny tunnare boett?
Tror länken blir svårsåld om den sälj separat![]()
Du saknar ZWG-tiden vaSåg nu att man skulle kunna läsa det som jag bara skulle sälja länken, det var ju inte meningen.
Polarn! Vad kommer bandet från?
Det är det enda jag anser att du ska sälja, behåll klockan för böfvelen.Såg nu att man skulle kunna läsa det som jag bara skulle sälja länken, det var ju inte meningen.
Halloj.Polarn! Vad kommer bandet från?