• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Köpte ett nytt OEM band till henne
609770DE-E7D8-4585-B71C-AC380AE6DE1E.jpeg
Aha, du köpte ett Ponte Veccio, mycket bra val, kommer bli ett favoritband !:)

Någon som har klämt på nya 40 millimetaren (PAM01048) och kan confirma att den är tunnare än föregångaren (PAM00048) ?

Enda jag kan hitta är från Jomashop som skrivit ut:

PAM00048: 15.4 mm
PAM01048: 13.2 mm

Vet inte om jag litar på just Jomashop.. Dem har haft en hel del faktafel genom åren :D

/Asplund

Någon som har klämt på nya 40 millimetaren (PAM01048) och kan confirma att den är tunnare än föregångaren (PAM00048) ?

Vet inte om jag litar på just Jomashop.. Dem har haft en hel del faktafel genom åren :D

/Asplund
Den har visserligen ett nytt verk, op xxx istället för op iii. Oklart hur mycket tunnare det nya är. Men det är väl (skrik någon om jag har fel) samma boett? Har svårt att tro att de fått ner den 2,2 mm genom att bara ge sig på baklocket och ev glaset (som inte direkt var super dome innan). Eller har jag fel, är det ny tunnare boett?

/Asplund

Den har visserligen ett nytt verk, op xxx istället för op iii. Oklart hur mycket tunnare det nya är. Men det är väl (skrik någon om jag har fel) samma boett? Har svårt att tro att de fått ner den 2,2 mm genom att bara ge sig på baklocket och ev glaset (som inte direkt var super dome innan). Eller har jag fel, är det ny tunnare boett?
Efter att ha googlat en del har jag sett 13.2, 15 och 15.2. jag skulle gissa på 15 eller 15.2 i så fall.. men det är en vild gissning

Tillbaka
Topp