Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lättare och tunnare än Radiomir 1940 42mm. Mycket bra kvalitetskänsla "trots" avsaknad av tyngdTack. Det var inte alls farligt. Hur kändes de?
Lättare och tunnare än Radiomir 1940 42mm. Mycket bra kvalitetskänsla "trots" avsaknad av tyngd![]()
De kommer in någonstans i juni, de har alltså inte dem där än.Kul, jag får svänga förbi Sundbyberg någon dag framgent![]()
Vad var det jag saPatinerat ljust OEM Asso efter 2 mån !
![]()
Dags att börja växa Anonimo samlingen?Lättare och tunnare än Radiomir 1940 42mm. Mycket bra kvalitetskänsla "trots" avsaknad av tyngd![]()
But of course. Jag har gjort plats i klockskåpet.Dags att börja växa Anonimo samlingen?![]()
Klämde på en sådan häromdagen, (1)090 har jag för mig att hon heter![]()
Identifiera modellen. ;-)
Oj så bra, riktigt tung modell med den underbara Fiddy-layouten på tavlan!
Grattis - Kul och bra köp!
Kul referens! Jag medlade igår ett köp mellan en kompis och säljaren av den 292 som låg på K&S, nu kanske vi får se lite mer keramik äntligen!
The fuck!!! Stort grattis! För jävla bra
Grattis, så jävla bra !
Oj så bra, riktigt tung modell med den underbara Fiddy-layouten på tavlan!
Grattis - Kul och bra köp!
Kul referens! Jag medlade igår ett köp mellan en kompis och säljaren av den 292 som låg på K&S, nu kanske vi får se lite mer keramik äntligen!
The fuck!!! Stort grattis! För jävla bra![]()
Stort grattis - kul med keramik!![]()
Grattis, så jävla bra !
Skulle du kunna ta en bild på den, rakt uppifrån när den ligger på ett bord , typ 1/2 meter upp?Tack allihop, länge sen jag var så nöjd![]()
Ritkgit cool! Grattis!
Är det samma boett som en typ 510? Ser så smäcker utPå G till London.. självklart med pannan på
![]()
Skulle du kunna ta en bild på den, rakt uppifrån när den ligger på ett bord , typ 1/2 meter upp?
With THE strap.Tillbaka till Panerai familjen igen. Snabb bild på väg till lunchmöte.
![]()
Micket bra!
Stämmer, det lite nyare slimma 44mms caset.Är det samma boett som en typ 510? Ser så smäcker ut![]()