Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var som 17! Grattis!Say hello to my little friend..
![]()
Att jag inte tänkte på det när jag valde ring. Guldvisare matchar ju guldKänns som det är 372 grader varmt idag
![]()
![]()
Tack Moorflax!Det var som 17! Grattis!
Fabulös!Say hello to my little friend..
![]()
DO'H!Att jag inte tänkte på det när jag valde ring. Guldvisare matchar ju guld![]()
Fabulös!
Ja, Pannor är svårslagna vad gäller känsla.Min första Panerai och det är kärlek vid första ögonkastet![]()
Rätt start. Du kan nästan vara nöjd där.Min första Panerai och det är kärlek vid första ögonkastet![]()
Grattis! Får jag kosta på mig en ”det där var ju helt rätt modell också?”Say hello to my little friend..
![]()
Min första Panerai och det är kärlek vid första ögonkastet![]()
Min första Panerai och det är kärlek vid första ögonkastet![]()
Magiskt bra!! Stort grattis till det ypperliga valet!Say hello to my little friend..
![]()
Say hello to my little friend..
![]()
Tack! Jag är nöjdMagiskt bra!! Stort grattis till det ypperliga valet!
Grymt bra val - stort grattis!!![]()
Nu drar jag till Mini-Basel och bestämmer mig för vilken av de här jag ska ha. Ni hittar mig i Anonimos monter, blå skjorta, inget hår.
http://www.anonimo.com/collections/epurato
Pics!Nu drar jag till Mini-Basel och bestämmer mig för vilken av de här jag ska ha. Ni hittar mig i Anonimos monter, blå skjorta, inget hår.
http://www.anonimo.com/collections/epurato
20000krVad ligger de på, i stål?
Tack. Det var inte alls farligt. Hur kändes de?20000kr