Japp!Försöker hitta... Var han med och bakade?
Den lär väl dyka upp förr eller senare. Lägg inte timmar på det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp!Försöker hitta... Var han med och bakade?
https://www.tv4play.se/program/hela-kändis-sverige-bakar/3952375Japp!
Han har ju inte på sig någon jävla klockaJapp!
Möjligt, minns inte..Visst är det dessutom så att just blåtavlad är en efterkonstruktion? Jag minns inte riktigt vad José sa.
Jodå, men det var ingen Panerai.Han har ju inte på sig någon jävla klocka
Men va?Jodå, men det var ingen Panerai.
Hann inte ta bild, den flög förbi snabbt
God morgon
Det är en annan boett än 1312 och 312 för den är manuell. Den sitter bra mot handleden motsvarande 47mm-versionerna. Jag tror det är framförallt därför.Varför är det så att 233 verkar uppskattas mycket mer av paneristis än andra pannor med datum och diverse oortodoxa komplikationer? Är det för att den är manuell 1950 i 44mm? Är det den nyare boetten på den eller samma som t ex 312?
Google menar att den är 18 mm, precis som en 312. 1312 verkar däremot vara typ 15 mm tjock.Det är en annan boett än 1312 och 312 för den är manuell. Den sitter bra mot handleden motsvarande 47mm-versionerna. Jag tror det är framförallt därför.
En 233 fast i Base-utförande hade varit AWESOME!
en 312 har en rundare form, för att få plats med rotorn. 233 sitter plattare och det är mest glassbulan som är hög ... det gör stor skillnad på känslan.Google menar att den är 18 mm, precis som en 312. 1312 verkar däremot vara typ 15 mm tjock.
Ah, ok. Det ser ut som att den har mer kupat glas än 312/1312. Så kanske att boetten är tunnare, men att glaset driver upp den totala tjockleken.en 312 har en rundare form, för att få plats med rotorn. 233 sitter plattare och det är mest glassbulan som är hög ... det gör stor skillnad på känslan.
Exakt så. Den har motsvarande kupat glas som en 372:a.Ah, ok. Det ser ut som att den har mer kupat glas än 312/1312. Så kanske att boetten är tunnare, men att glaset driver upp den totala tjockleken.
Så är det nog! Så mycket begär vi inte, nya VD:n kanske fattar grejenExakt så. Den har motsvarande kupat glas som en 372:a.
Jag är säker på att ett 233-case fast base är det som vi törstar efter när det kommer till en 1950 i 44mm.
Nej, det tror jag inte. Dels har 253 kronografknappar och dels har de ju olika tjocka urverk.
Oj 253 var en udda fågel. Jag tycker att kronograferna får lite för lite kärlek, men fattar också att man kanske inte prioriterar dem när det finns så mycket annat. Tex 654 är helt OTROLIG, men säkert inte alls kosher i många nördars ögon
Ah, juste.Nej, det tror jag inte. Dels har 253 kronografknappar och dels har de ju olika tjocka urverk.
Den är lite cool tycker jag faktiskt, men jag gillar svarta mer.. 653?Oj 253 var en udda fågel. Jag tycker att kronograferna får lite för lite kärlek, men fattar också att man kanske inte prioriterar dem när det finns så mycket annat. Tex 654 är helt OTROLIG, men säkert inte alls kosher i många nördars ögon
Jag är kär i den där.Oj 253 var en udda fågel. Jag tycker att kronograferna får lite för lite kärlek, men fattar också att man kanske inte prioriterar dem när det finns så mycket annat. Tex 654 är helt OTROLIG, men säkert inte alls kosher i många nördars ögon
Ah, ok. Det ser ut som att den har mer kupat glas än 312/1312. Så kanske att boetten är tunnare, men att glaset driver upp den totala tjockleken.
en 312 har en rundare form, för att få plats med rotorn. 233 sitter plattare och det är mest glassbulan som är hög ... det gör stor skillnad på känslan.
Exakt, eller varför inte en 317 när man ändå vädrar plånboken…Den är lite cool tycker jag faktiskt, men jag gillar svarta mer.. 653?