Jag överdrev nog med avståndet.. det jag egentligen ville se var hur det kuperade glaset betedde sig jämfört med fiddynsJag är riktigt kass på detta med mobilbilder![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag överdrev nog med avståndet.. det jag egentligen ville se var hur det kuperade glaset betedde sig jämfört med fiddynsJag är riktigt kass på detta med mobilbilder![]()
Åhå.....Sista rycket med 233 innan byte till något annat roligt
![]()
Jag överdrev nog med avståndet.. det jag egentligen ville se var hur det kuperade glaset betedde sig jämfört med fiddyns
![]()
Måste klämma på den därFortfarande lika kass på bilder![]()
Det där var la ett perfekt foto.Fortfarande lika kass på bilder![]()
Alltså BMG techen ser fan klockren (no pun intended) ut.Kolla. Den första BMG:n jag ser "live". (Från Paneristigruppen på fejjan.) Guldsamling för övrigt.
![]()
Ping @ernestos_mamma @ErnestoFunderar på att jaga rätt på en 632, har lite retrostuk som jag gillar. Någon med erfarenhet av den?
Riktigt fin!Lite fler bilder
Funderar på att jaga rätt på en 632, har lite retrostuk som jag gillar. Någon med erfarenhet av den?
Stort tack! Jag tycker ofta att varmare index passar med fler band. Ska inte köpa en närmsta månaden, men absolut i sommar.Jag har! Och mamma. Världens bästa Panerai
Den funkar på väldigt många olika band, precis som många andra Panerai. Tycker att tavlan är lyckad, bra färgkombo och jag gillar guldvisarna - lite retrostuk som du säger. Har du några mer specifika funderingar?
![]()
![]()
![]()
Kan fråga mamma om hon vill sälja sin?
Även tillbaka till det eviga bandbytandet...
![]()
Riktigt fin!Vad är det för ref?
En enorm kaffe får klockan att se ut som en 34mmFrukostdags
![]()
Ett lyxproblem man snabbt saknar när man är mellan pannorÄven tillbaka till det eviga bandbytandet...
![]()
Så sant.Ett lyxproblem man snabbt saknar när man är mellan pannor![]()
Ge det lite tid. Det kommerHar svårt för skyddet för kronan. Faller inte estetiskt i mina ögon även om det ju är så klassiskt Panerai.
Radiomir modellen i rose guld är dock en helt otroligt vacker klocka!