Den där är bra den. Topp.
Japp. jag tickar av på bucket-listen, jag har en del kvar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är bra den. Topp.
Kul! Du kommer att gilla den, det är jag övertygad om!Sommarklockan är nu inkommen, min allra första bettarini basmodell i 44 med sandwich och utan sekundvisare.
Obs. planerna har inte ändrats vad gäller.. ja ni vet vilken/ev. Vilka
![]()
Keep it coming, baby!Japp. jag tickar av på bucket-listen, jag har en del kvar![]()
Kul! Du kommer att gilla den, det är jag övertygad om!
Lyckades du komma över en tidig serie utan barnsjukdomar eller har rackaren redan varit inne på garantiservice? tänker på att vissa tidiga p.5000-verk var lite knackiga i gången.Jag medHar ju tänkt plocka in den alt. 112 tidigare men det har krockat med den då befintliga samlingen, nu har den sin plats.
Fan vad ball du är min vän! Stort grattis!Sommarklockan är nu inkommen, min allra första bettarini basmodell i 44 med sandwich och utan sekundvisare.
Detta är alltså en 560 Q (versionerna efter kommer utan sandwich).
Obs. planerna har inte ändrats vad gäller.. ja ni vet vilken/ev. Vilka
![]()
Lyckades du komma över en tidig serie utan barnsjukdomar eller har rackaren redan varit inne på garantiservice? tänker på att vissa tidiga p.5000-verk var lite knackiga i gången.
Fan vad ball du är min vän! Stort grattis!
Ge oss lite comparison shots nu mellan den och 911
... och när du ändå är igång, hitta en "billig" 44mm bettarini med tritium till mig nu please![]()
Please doTack! Det kommer comparison shots så småningom med 911an.
Jag kommer hålla ögonen och öronen öppna för dig![]()
Det är dock ganska stor skillnad på Radiomir och Radiomir 1940.När vi ändå snackar Radiomir!
![]()
Så är det definitivt, men ja gillar den endåDet är dock ganska stor skillnad på Radiomir och Radiomir 1940.Men behåll den där, by all means.
Det är fan inte långt ifrån.
NejVisst tycker alla här i tråden att 422 är den bästa moderna referensen?
Ja den är bättre. Finns ett par till jag skulle ta före en 422a. Med det sagt: 422 är grym. Tycke och smak.
Ja, men det beror väl lite på?Visst tycker alla här i tråden att 422 är den bästa moderna referensen?
Ja, men det beror väl lite på?
Finns ju många andra också, smaken är som baken. Men 422 är ett säkert kort
Ja den är bättre. Finns ett par till jag skulle ta före en 422a. Med det sagt: 422 är grym. Tycke och smak.
Ärligt talat ingen men med panerai måste man prova sig fram. Finns några radomir som är jäkligt trevliga. Alla 47 mm med grön tavla är också ett alternativ. Men jag personligen gillar verkligen min 422!Jo sant, men minst 47mm tycker jag är nog bäst för panerai.
Vilka andra hade du valt före?
422Ärligt talat ingen men med panerai måste man prova sig fram. Finns några radomir som är jäkligt trevliga. Alla 47 mm med grön tavla är också ett alternativ. Men jag personligen gillar verkligen min 372
Visst tycker alla här i tråden att 422 är den bästa moderna referensen?
1359:an är så jäkla klockren och alla band jag har passar på den, så det är svårt att plocka en av de andra ... men det händer faktiskt.Har vart på g att fråga jag med men inte vågat![]()
Om vi gör det lätt och bara får välja de luminor/luminor 1950 som finns på hemsidan i dag under ”collections” hade jag valt en luminor med base-tavla, typ 560 eller 773, samt 372 och 233 före.Vilka andra hade du valt före?