• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Två olika blåa nyanser tror jag :D För 1305 känns mer intressant.

Nja, det är väl egentligen hela dykarkonceptet som jag inte mognat in i ännu. Tycker fortfarande att Magrettes diton är snyggare (och därför kör jag min Kara). Vore dock spännande med en Submersible med klassisk Panerai-tavla, sandwich och hela grejen. :)
Vet inte riktigt om jag personligen kan hålla med om Magrettes diton...men förstår vad du menar med olika nyanser

Hur som helst är jag sjukt nyfiken på att klämma på material BMG

Två olika blåa nyanser tror jag :D För 1305 känns mer intressant.

Nja, det är väl egentligen hela dykarkonceptet som jag inte mognat in i ännu. Tycker fortfarande att Magrettes diton är snyggare (och därför kör jag min Kara). Vore dock spännande med en Submersible med klassisk Panerai-tavla, sandwich och hela grejen. :)

Vet inte riktigt om jag personligen kan hålla med om Magrettes diton...men förstår vad du menar med olika nyanser

Hur som helst är jag sjukt nyfiken på att klämma på material BMG
Pallejankoviszch dreglade hårt över min Magrette på mini Basel. :D

När vi ändå snackar Due... För typ 5:e gången - 739:

panerai-pam-739-p-4000-10_400x.png
pam00739-85.png
PAM00739-Detail-2.jpg
Minnet är bra men kort, du har ju nämt den för mig tom:rolleyes:

Har garanterat diskuterats tidigare, men finns det någon chans att man i skulle släppa en vanlig icke-submersible luminor i brons i framtiden? Satan vad mysigt det hade varit...

Har garanterat diskuterats tidigare, men finns det någon chans att man i skulle släppa en vanlig icke-submersible luminor i brons i framtiden? Satan vad mysigt det hade varit...
Kanske händer under nya CEO:n.. man vet inte riktigt hur saker och ting kommer ändras. Men den lär i så fall bli limiterad och rätt svår att få tag i.

Tillbaka
Topp