Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser skönt ut!Pannan på besök i hemlandet.
Tur att jag fick följa med en sväng oxå...
![]()
You post otherses photossss of preciousss?!?
GörtInte ofta man ser trevliga klockor i mina krokar. Men idag såg jag en Radiomir på Ica i Fagersta. Mannen hade två barn och engelsk/amerikansk fru och åkte Jeep. Någon härifrån?
Nu blev jag ju sugen att hugga @mårts 424![]()
Hade bara ett tvångsmässigt behov av att posta 911an först på sida 911You post otherses photossss of preciousss?!?
Vi har det tufft normalt sett i våra krokar... Själv är de häftigaste klockorna som jag sett här i staden vid Åbågen min sambos Tissot och hennes sons citizen. Jag har dessutom köpt båda.Inte ofta man ser trevliga klockor i mina krokar. Men idag såg jag en Radiomir på Ica i Fagersta. Mannen hade två barn och engelsk/amerikansk fru och åkte Jeep. Någon härifrån?
Fffffeck.. Drog på mig Bronzon nu till Maidenkonserten.. Jag vill också posta min 911 på sidan 911...Sida 911, då kör vi
![]()
Då kör vi radio-silence tills Palle är hemma från konsertenFffffeck.. Drog på mig Bronzon nu till Maidenkonserten.. Jag vill också posta min 911 på sidan 911...
Italienskt i Bergamo.![]()
1700 om jag inte minns felNån som har koll på vad Krons/ Nymans tar för ”Officine Panerai” OEM gummi?
Skål!!1700 om jag inte minns fel
Skål föresten![]()
![]()
Just nu ingår ett splitternytt dubbelvikt Light Assolutamente.Inte ofta man ser trevliga klockor i mina krokar. Men idag såg jag en Radiomir på Ica i Fagersta. Mannen hade två barn och engelsk/amerikansk fru och åkte Jeep. Någon härifrån?
Lago Maggiore? @Rock_N_Ron är där när Maiden spelar i Sthlm!!?? Wtf!?Då är vi i samma trakter! Vi är uppe vid Lago Maggiore. Såg en Panna på grönt läder på flyget igår. Var det du?!?
(svårt att se färgen på bandet på din bild...)
Då är vi i samma trakter! Vi är uppe vid Lago Maggiore. Såg en Panna på grönt läder på flyget igår. Var det du?!?
(svårt att se färgen på bandet på din bild...)
Kul! Och kul/sjukt att jag noterade det...Det var jag.
Galet.Kul! Och kul/sjukt att jag noterade det...
Flyger hem måndag. Ses vi då?
Nån som har koll på vad Krons/ Nymans tar för ”Officine Panerai” OEM gummi?
Tror de kan ha höjt till 1900 (gummit på bilden köpt i mars/april). Men jag kan ha fel pga skål. Skål!1700 om jag inte minns fel
Skål föresten![]()
![]()