• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Fan vilken beslutsångest jag har. Tror att jag avvaktar med 372 nu, har bestämt en budget för sommaren och vill testa en Cartier Santos så då får det bli någon enklare bettarini så länge som beater. Vill ha nya caset, men gärna få loss en beggad för typ 35-40. Marina, men sandwich eller sausage kvittar. Finns ju många i kategorin instegspanna med snap back och lugholes, men känns inte tillräckligt autentiskt :)

Lago Maggiore? @Rock_N_Ron är där när Maiden spelar i Sthlm!!?? Wtf!?

...åsså en havsskadad Lepraklocka så vi är onT...

IMG_5357.JPG

Edit; damn it, jag bidrog just till att vi närmar oss sid 912...

Maiden slutade jag gilla när jag var 12 och kom på att Eddie inte fanns på riktigt... ;)
Maken till överskattat band finns inte i mitt tycke.
Sorry! Men snygg Bronzo! Kan få några nya battle scars ikväll kanske!

Är det värt att bry sig om den nya boetten eller ska man bara hugga en 111/005? @azcii hur bärs 911/nya boetten jämfört med t ex 111? Kanske får chans att jämföra på GTG :)

Är det värt att bry sig om den nya boetten eller ska man bara hugga en 111/005? @azcii hur bärs 911/nya boetten jämfört med t ex 111? Kanske får chans att jämföra på GTG :)
Nya boetten är bra... Men glasringen är lite mindre vilket gör att tavlan är 1mm större. Jag tillhör en av få som verkligen älskar gamla boetten, men det bästa är om du provar båda på GTGn och avgör själv :)

Nya boetten är bra... Men glasringen är lite mindre vilket gör att tavlan är 1mm större. Jag tillhör en av få som verkligen älskar gamla boetten, men det bästa är om du provar båda på GTGn och avgör själv :)
Jag tycker att 111 med Sandwich ser ihoptryckt ut, så då kanske 1 mm och målad tavla är bra för mig. Får testa sen. Tack!

Tillbaka
Topp