Går i säljtankar... finns en del annat som lockar
![]()
....såsom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Går i säljtankar... finns en del annat som lockar
![]()
Sånt som inte får nämnas i den här tråden....såsom?![]()
Sånt som inte får nämnas i den här tråden![]()
Nä, nu lugnar vi ned oss.Buuuuuuuuu!
För en som inte har jättekoll på panerai.. Vad är det för referens på denna?Går i säljtankar... finns en del annat som lockar
![]()
632För en som inte har jättekoll på panerai.. Vad är det för referens på denna?![]()
Helvete vad fin 911an är !#nofilter PAM911
Ny vecka - samma panna
![]()
Nä, nu lugnar vi ned oss.Inte dissa folk för deras val av klockor.
Jag beställde precis ett Panerai original gummi ifrån Nymans, 1900:- kostade det.Gummi är dem billigare så 1700-3500kr om jag inte är helt ute o cyklar...
Och du gick inte bara till Krons och köpte ett, där de nog har?Jag beställde precis ett Panerai original gummi ifrån Nymans, 1900:- kostade det.
Det är till viklås, var beställningsvara.Och du gick inte bara till Krons och köpte ett, där de nog har?
Vad kostade viklåset?Det är till viklås, var beställningsvara.
Viklåset lika så...
Schysst, ref?På med gummit nu när regnet öser ner
![]()
1392 eller 722.Schysst, ref?![]()
Det kan nog stämma jo, det har du rätt i.![]()
Stämmer inte detta alltså?
722Schysst, ref?![]()
Jag tror grejen med att jag var så säker på att det inte är ett problem, är att jag inte har skaffat några mesiga tunna armband någonsin till mina panerai, för det skulle se för jävligt ut.![]()
Stämmer inte detta alltså?
Är väl inte helt nödvändigt att ha rör gissar jag men om man vill ha ultrasäkerhet med rör så går ju många band bort. 1.7mm är ju inte tjockt däremot.Det kan nog stämma jo, det har du rätt i.
Vilka band tänker du går bort?Är väl inte helt nödvändigt att ha rör gissar jag men om man vill ha ultrasäkerhet med rör så går ju många band bort. 1.7mm är ju inte tjockt däremot.
Kollar bara runt lite, har varken band eller klocka i åtanke.Vilka band tänker du går bort?
Poängen med rör är ju att inte skruven ska fastna i lädret och skruvas upp ofrivilligt.
Och vilken klocka pratar vi om?
Betänk då att alla Panerai har inte skruv, vissa har quick-release-bars och vissa har vanliga bandstift också.Kollar bara runt lite, har varken band eller klocka i åtanke.Bra poäng med rören!
Absolut, det har jag koll på.Betänk då att alla Panerai har inte skruv, vissa har quick-release-bars och vissa har vanliga bandstift också.
Jag skulle säga jätteanus.Panerai på shark mesh: bra eller anus? Om anus, hur mycket anus (1-10)?
12.Panerai på shark mesh: bra eller anus? Om anus, hur mycket anus (1-10)?
Jag skulle säga jätteanus.
Tack. Case closed. Tillfällig sinnesförvirring.
Jag har. Och det blev inte så patinerat, tycker jag.Tack. Case closed. Tillfällig sinnesförvirring.
Någon av er som haft ett cordovan strap på en panna? Eller på annan klocka för den delen. Fördelar? Hur patineras det?
Något att ha? Mjukt?Jag har. Och det blev inte så patinerat, tycker jag.