Det var mellan sådär. Ganska okej, just den jag hade, men färgsättningen tyckte jag inte riktigt passade någon av mina dåvarande klockor, så jag vill minnas att det var därför jag sålde det. Foto bifogat.Något att ha? Mjukt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var mellan sådär. Ganska okej, just den jag hade, men färgsättningen tyckte jag inte riktigt passade någon av mina dåvarande klockor, så jag vill minnas att det var därför jag sålde det. Foto bifogat.Något att ha? Mjukt?
Cordovan sägs ju vara ett av de finaste läder som finns men hur man behandlar det gör ju mycket. Oftast används det till tunna ej stoppade band eftersom det är slitstarkt. Det har oftast blank yta som bevaras bra. Hårt och stelt i början men mjuknar och blir mer böjbart likt i princip alla läder.Något att ha? Mjukt?
Helt rätt. Cordovan skor brukar kosta x antal kronor mer av den anledningen. Slitstarka, trevlig patina och blir bara bättre och bättre med tiden.Cordovan sägs ju vara ett av de finaste läder som finns men hur man behandlar det hör ju mycket. Oftast används det till tunna ej stoppade band eftersom det är slitstarkt. Det har oftast blank yta som bevaras bra. Hårt och stelt i början men mjuknar och blir mer böjbart likt i princip alla läder.
Vågar vi hoppas på en 6152 ?Panerai med pencil hands på ingång. Kan det vara mer spännande än så?![]()
![]()
Vågar vi hoppas på en 6152 ?![]()
PAM512 fotograferad av vår egen @Kim![]()
PAM512 fotograferad av ”Learningtofly” på TZUK.
![]()
PAM512 fotograferad av ”Learningtofly” på TZUK.
Vilka?Nu har det försvunnit några Luminor från Panerais hemsida ... tidigare var det en bunt Radiomir.![]()
Någon som är intresserad av en 632? Jag har en till salu, har annat (Panerai såklart!) på gång.
![]()
Hmm.. Nya basmodellerna som ersatt?Den här exempelvis:
Så är det. Så priset kommer snart att stiga kraftigt! Så passa på.Den här exempelvis:
Det känns så, ja. Men den där har ju inte en ren ersättare bland de nya. 630 är däremot borta och ersatt med samma lika 775, exempelvis.Hmm.. Nya basmodellerna som ersatt?
Vi får se....egentligen inte! Men funderar på att göra något dramatiskt och impulsivtTanken är självklart att komplettera med en Radomir eller Sub. Du ska inte sälja din?![]()
Det tror jag inte.Ska du köpa en sån?![]()
Mums! Speciellt på 25an i mitten. Grattis!Fick feeling - hämtade hem tre klockor. Två relevanta! En 1392 och en 025.
![]()
4800:- (svart PVD)Vad kostade viklåset?
Finns det bara ”butterfly clasp” eller också sådana gummistraps som man får skära till och fästa i spännet om du förstår vad jag menar?4800:- (svart PVD)
Så sjukt skönt att komma in i värmen igen!!
Varför säljer man ens en panna från början??
Tja, varför gifter man sig med fel kvinna?
Man lär så länge man lever!
![]()
Sälj det till mig.Fick med detta gummit efter en affär idag, var bara tvungen att testafyfan vad fult
![]()
![]()
Snyggt! Kommer dom få stanna?Fick feeling - hämtade hem tre klockor. Två relevanta! En 1392 och en 025.
![]()
Snyggt! Kommer dom få stanna?
Ironin i att jag sökt den ganska udda 632 ett tag och att det nu kommer upp två till försäljning när jag har hunnit bestämma mig för (och hittat) en annan ref. Nästan så att jag ångrar migNågon som är intresserad av en 632? Jag har en till salu, har annat (Panerai såklart!) på gång.
![]()
Tack! Så länge de ger mig feeling.
Är visare på 025 lika ”döda” som index?
Japp! Riktigt dålig bild i bilen igår kväll. Ivrig![]()