Man kan ha flera...Ironin i att jag sökt den ganska udda 632 ett tag och att det nu kommer upp två till försäljning när jag har hunnit bestämma mig för (och hittat) en annan ref. Nästan så att jag ångrar mig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man kan ha flera...Ironin i att jag sökt den ganska udda 632 ett tag och att det nu kommer upp två till försäljning när jag har hunnit bestämma mig för (och hittat) en annan ref. Nästan så att jag ångrar mig![]()
Det är sant, men den jag ska plocka upp idag ska fungera som en övergång till PAM777 som kommer i september, alternativt till en 372 om jag känner att modern luminor (har bara haft 1950 innan) inte var för migMan kan ha flera...![]()
Ponte Patinan blir bara bättre med tiden!
![]()
Lånat eller köpt?Tack! Så länge de ger mig feeling.
Det är ett OEM Ponte Vecchio-band. Tror det är det bandet klockan kom på.Fy vad bra bandet ser ut! En riktig patina. Är det bandet din 673 kom på?
Det är ett OEM Ponte Vecchio-band. Tror det är det bandet klockan kom på.
Jag tycker det funkar hyggligt.Testar zulu i väntan på att 24mm spännet jag behöver till alla 10 banden som saknar just spänne. Känns inte som att Panerai passar på nato/zulu.
![]()
Yepp, ett Mörkt Ponte VecchioFy vad bra bandet ser ut! En riktig patina. Är det bandet din 673 kom på?
Aha, svärdvisare can it bee a Marina Militare !Tackar. Mycket goda nyheter att 673 kommer på ett sånt![]()
Aha, svärdvisare can it bee a Marina Militare !![]()
WOW, Grattis till en av dem bästa i mitt tycke !Det hoppas jag att det blir den. Får se vad DHL levererar![]()
WOW, Grattis till en av dem bästa i mitt tycke !![]()
Älskade mitt Rubber B på 112:an och kör ett konstant på DSSD. Tycker personligen att båda två blev snyggare med Rubber B.
Lånat eller köpt?
Jupp, min beater!Sunkklocka, menar du?![]()
![]()
Sol på min badklocka..
![]()
Ja, förstår vad du menar, original finns det vad jag vet bara butterfly, men eftermarknads grejjer finns det ju en uppsjö av varianter....Finns det bara ”butterfly clasp” eller också sådana gummistraps som man får skära till och fästa i spännet om du förstår vad jag menar?
1392? Saknar min.. men hade inte handleder förmånen.. Den "gled snett". Otroligt vacker klocka men,passade inte just mina handleder. Trist..Isn’t she lovely
![]()
Grymt snygg den där..911 från en annan vinkel
![]()
Grymt snygg den där..
Håller verkligen med, jag höll på att få loss en i butiken i London men dom spelade "köp fler Panerai/ dyrare Panerai så får du köpa 911 också" kortet, jag avvaktade..nån som vet om 911 är slutsålda från AD?Den är enligt mig den snyggaste moderna 44mm Luminoren som Panerai tillverkat
Håller verkligen med, jag höll på att få loss en i butiken i London men dom spelade "köp fler Panerai/ dyrare Panerai så får du köpa 911 också" kortet, jag avvaktade..nån som vet om 911 är slutsålda från AD?