• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sjukt nöjd med min 111:a måste jag säga! Väldigt allround. Funkar både på kontoret och på semestern. Den fick smaka mycket pool- och havsvatten förra veckan. Eftersom jag varken är någon datum- eller länkkille så har den här klockan det jag behöver. Ber om ursäkt för taskig bildkvalitet, den ordinarie luren är på service.
IMG_0027.JPG

Bilagor

• IMG_3394.jpg
    IMG_3394.jpg
    122.6 KB · Visningar: 0
Jag vet inte, jag hade rubber b till min första 112 och tyckte det var asbra under den korta tid jag körde det. Var den förlorade sonen @Torsten som inspirerade mig med sitt vita rubberb till sin 112a. Vet att @mårt kör på RubberB också nu. Det är asbra tycker jag. Speciellt på helsvarta pannor.

untitled-2-png.731493
Älskade mitt Rubber B på 112:an och kör ett konstant på DSSD. Tycker personligen att båda två blev snyggare med Rubber B.

AFD1AD26-DDBC-4798-AE65-E28C63F4BF79.jpeg
AB5677B6-EA43-4E74-B6BF-B25A2B463DD1.jpeg
Nån som funderar på gummi lagom till sommaren, 24/22 svart regular längd till vanligt spänne (ej viklås), väldigt lite använt, det kan även tas med den 19e om så önskas

Senast ändrad:
Den är enligt mig den snyggaste moderna 44mm Luminoren som Panerai tillverkat
Håller verkligen med, jag höll på att få loss en i butiken i London men dom spelade "köp fler Panerai/ dyrare Panerai så får du köpa 911 också" kortet, jag avvaktade..nån som vet om 911 är slutsålda från AD?

Tillbaka
Topp