• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Håller verkligen med, jag höll på att få loss en i butiken i London men dom spelade "köp fler Panerai/ dyrare Panerai så får du köpa 911 också" kortet, jag avvaktade..nån som vet om 911 är slutsålda från AD?
Don't even get me started om Londonboutiquen.. Grisar..

Jag var typ först av alla att vända mig dit. Fick med vändande post (inkluderande bankuppgifter) löfte om en 911 mot att jag skickade deposit. När jag svarade bara för att säga att jag kunde skicka pengar på studs och att bekräfta att "we have a deal" fick jag inget svar.. Jag påminde... Inget svar... Jag påminde...

När de redan samma dag som när jag först fick löftet om 911:an verkade komma till insikt om vilket sug det blev efter den kom de på andra tankar..

Till slut fick jag svar, och då var grisdansen om att köpa massa annat för att få köpa 911 igång, kombinerat med lögner om när de fick leverans etc..

Jag var typ först av alla att vända mig dit. Fick med vändande post (inkluderande bankuppgifter) löfte om en 911 mot att jag skickade deposit. När jag svarade bara för att säga att jag kunde skicka pengar på studs och att bekräfta att "we have a deal" fick jag inget svar.. Jag påminde... Inget svar... Jag påminde...

När de redan samma dag som när jag först fick löftet om 911:an verkade komma till insikt om vilket sug det blev efter den kom de på andra tankar..

Till slut fick jag svar, och då var grisdansen om att köpa massa annat för att få köpa 911 igång, kombinerat med lögner om när de fick leverans etc..

Rätt ovärdigt upplägg överlag av butiken kan jag tycka, i övrigt fick jag väldigt bra bemötande i butiken, whiskey och bubbel, jag var redan då sugen på 511a så jag gjorde kanske misstaget att be att få prova den, sen kom snacket igång, lite jobbigt att köpa rose Panna på list för att få tag i 511..men men :)

Dock märkbart dyrare i Europa; om det var 6400 eller 6500 EUR..

Edit: visst tvåa på den bollen..
Bedrövligt, ska man vänta/vägra med att köpa sin nästa Panna för att ha det köpet i rockärmen när man hittar en SE/LE som man vill ha i butik ! :mad:
Känns som AD säljer lagerklockor till gråhandlare för att dem i sin tur ska höja priserna så att AD i sin tur ska slippa prut på list.
Titta på Rolex 40MM Sport stål idag, intresse listorna är stängda (väntetid i flera år) samt att du kan köpa nya för +20-40% över list hos Gråhandlarna !

Ursäkta franskan, men bajskorvar!

Smyger in en bild på 112, blev byte av band då jag inte grejade zulut.
011E7E67-5831-45FE-BA10-843208C6B12E.jpeg

Senast ändrad:
BFB2CC66-B728-4223-B249-DBFF271F05DB.jpeg
A997051B-8489-4BF4-9471-E85A6904F862.jpeg
Köpte till brunt gummi att matcha bruna tavlan på min PAM511 idag, svårt att få till färgen på bild (läs dålig fotograf), det har en rätt skön färg när man kommer ut i dagsljus men lite mörkare än jag hade tänkt/ trott, jag ville ha mörkblått men det fanns inte inne på Krons, dock en massa andra fina straps :)

Tillbaka
Topp