Forza Kovacic och PerisicGameday för mitt andra landslag!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Forza Kovacic och PerisicGameday för mitt andra landslag!
![]()
Ja, det var ju en sådan som kändes grym på handleden. Fast gillar sunbrushed dial lite mer, fastän den inte är riktigt "orginal".Radomir är riktigt bra! Är du sugen på en sådan då?
Kör baraJa, det var ju en sådan som kändes grym på handleden. Fast gillar sunbrushed dial lite mer, fastän den inte är riktigt "orginal".
Det jag är lite rädd för med min 911 också... Stör du dig mycket på glipan? Var ingen glipa på min 112 vilket jag gillade..1950 Rubber b på en 560.
Funkar, men blir en liten glipa mot boetten.
![]()
Testa en 44 mm luminor (inte luminor 1950). Sitter som en smäck på de flesta. Lite beroende på vad som är viktigt för dig så kan du börja med att kika på de nya som släpptes i våras.Hallihalloj, jag tar examen nästa år och är lite sugen på en panna som examenspresent till mig själv, har ni några tips på instegsmodeller, vad man ska tänka på, har också små handleder 16,5 cm så funderat på en i 40mm, letar inte nytt det är utanför min prisklass.
Finns ad i Stockholm va?Testa en 44 mm luminor (inte luminor 1950). Sitter som en smäck på de flesta. Lite beroende på vad som är viktigt för dig så kan du börja med att kika på de nya som släpptes i våras.
Kör på 44mm. Det kommer funka bra! Haft två 44mm på mina 16cm handleder.Hallihalloj, jag tar examen nästa år och är lite sugen på en panna som examenspresent till mig själv, har ni några tips på instegsmodeller, vad man ska tänka på, har också små handleder 16,5 cm så funderat på en i 40mm, letar inte nytt det är utanför min prisklass.
Japp. Krons och nymans. De enda i sverige. Sen finns det ett par gråhandlare/begagnathandlare som har butik, tex jälmers och luxury watchesFinns ad i Stockholm va?
Japp, Classic 74. Leveranstiden var ganska precis 5 veckor.Wow, ser grymt ut, beställde du Classic 74 och vad var det för ungefärlig leveranstid ?
Hur var sizen mor OEM, beställde du 75/125 eller 80/130?
Otålig, vill ha bandet nu !
Med vänlig hälsning, Johan
Tack för info, riktigt snyggt, längtar efter mitt!Japp, Classic 74. Leveranstiden var ganska precis 5 veckor.
Jag beställde 70/125 tror jag, passar mina smala och platta handleder bättre
Jag är nog mer konspirationsteoretiker och tänker att man valde en egenkonstruerad snapback (för det är inte ett "vanligt") och därmed kan tvinga fler att göra service via hos Panerai själva.I mitt fall är det just "cost cutting" som stör mig. När en Squale 1521 har 500m WR och skruvat baklock känns det riktigt B att en mer än 10x så dyr Panerai har 30m och snapback.
MumsPanerai är verkligen bra!
Panerai är verkligen bra!
Verkligen bra indeed
![]()
Baksidan är också rätt läcker
![]()
![]()
Går inte igång öht. Tycker att dom ser taffliga ut bara. Men det är tur att smaken är som baken.Baksidan är också rätt läcker
![]()
![]()
https://www.chrono24.se/panerai/radomir-pam672--id7877094.htm Bara att köpa.672, Mumma!
![]()