Johan_C
Silver
WOW SNYGGT, det perfekta sommar guld bandet !Mysigt paket från Milano kom fram idag. Tog exakt 18 timmar från det att de skickade bandet tills att jag höll i det. Supersnabbt som vanligt.
![]()
![]()
Montera och posta !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
WOW SNYGGT, det perfekta sommar guld bandet !Mysigt paket från Milano kom fram idag. Tog exakt 18 timmar från det att de skickade bandet tills att jag höll i det. Supersnabbt som vanligt.
![]()
![]()
Brukar ha spännet i 2 eller 3 hålet inifrån så det borde funka men eftersom du tjatat så ändrar jag till 125/80Funkar säkert men tänk på att bandet är rätt tjockt..
Kom på att mitt gröna canvas från bosphorus är 125/75 . Här har du bilder på hur det sitter.Funkar säkert men tänk på att bandet är rätt tjockt..
Se mitt sista inlägg innan du beställer !Brukar ha spännet i 2 eller 3 hålet inifrån så det borde funka men eftersom du tjatat så ändrar jag till 125/80![]()
Redan beställt! Ser det illa ut skyller jag på dig!Se mitt sista inlägg innan du beställer !
Tror inte du blir besviken. Tycker mitt bruna 125/80 sitter mycket bättre än 125/75. Du ser ju hur långt in spännet sitterRedan beställt! Ser det illa ut skyller jag på dig!![]()
Snyggt, beställde du direkt från butik eller online?Mysigt paket från Milano kom fram idag. Tog exakt 18 timmar från det att de skickade bandet tills att jag höll i det. Supersnabbt som vanligt.
![]()
![]()
Direkt från min Boutique i MilanoSnyggt, beställde du direkt från butik eller online?
Kommer bilder ikvällWOW SNYGGT, det perfekta sommar guld bandet !
Montera och posta !![]()
Den där är för jäkla skön.Ponte vecchio på 233
![]()
Vad är det där för band? Hornback från Ted Su? Riktigt snyggt!
Åh, jag vill också ha en egen boutique.Direkt från min Boutique i Milano![]()
StämmerVad är det där för band? Hornback från Ted Su? Riktigt snyggt!
PM:a mig när du tröttnat på detStämmer![]()
Läs editerade inläggetPM:a mig när du tröttnat på det![]()
Läs editerade inlägget![]()
Det var väl till salu? @mårt s väl?
Det har du väl nästan?Åh, jag vill också ha en egen boutique.
mysMysigt paket från Milano kom fram idag. Tog exakt 18 timmar från det att de skickade bandet tills att jag höll i det. Supersnabbt som vanligt.
![]()
![]()
Inte mitt.Det var väl till salu? @mårt s väl?
Mycket snyggt band.Två dar utan 722
![]()
Håller helt med. Supernöjd.![]()
Måste säga att jag är jävligt nöjd med min 560. Första dagen kändes den väl sådär, fick den inte att sitta så bra. Efter något dygn på det oanvända gummit däremot så formade det till sig oh nu sitter klockan hur bra som helst. Har inte burit någon annan klocka sedan jag köpte denna för exakt en vecka sedan.
Tråkigt utan sekundvisare och datum?
Nej! Känner mig som lugnet själv när jag slipper leta sekunder hit och dit. Underbart!
Snyggt!!Köpte ett gummi idag igen. Blev blått och till min 1392 den här gången. Redo för midsommar med @christian-h!
![]()
Snyggt!!
Är det Panerai gummi?
Tack! Alltid OEM-Panerai
Accordion heter det.