Välförtjänt känga, men trevliga säljare om det nu är värt någotDe de en känga från mig , @Palenkovich och @danne10
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välförtjänt känga, men trevliga säljare om det nu är värt någotDe de en känga från mig , @Palenkovich och @danne10
So I've heard.De de en känga från mig , @Palenkovich och @danne10
682 på ~16 cm handled. Mycket fin klockaTog du några bilder?
Som gjord för din handled682 på ~16 cm handled. Mycket fin klocka
![]()
Ja, visst är den!Som gjord för din handledÄven om jag tycker du kan köra 44mm också
du VILL ha 422 eller 372.Vad vill man ha då.. 632/510/590 är jag lite sugen på..
Ja. Det är korrekt. Men kan inte bära upp det med mina handleder.du VILL ha 422 eller 372
klart du kan, min sitter som en fläskläpp.Ja. Det är korrekt. Men kan inte bära upp det med mina handleder.
422 är typ min favoritpanna
Av de angivna röstar jag tveklöst på 590, även om alla ovanstående är mysiga. Sjukt trevlig pjäs!Vad vill man ha då.. 632/510/590 är jag lite sugen på..
men den har fel boett, och den är lite liten, nästan en damklocka eller?Av de angivna röstar jag tveklöst på 590, även om alla ovanstående är mysiga. Sjukt trevlig pjäs!
Min gamla kompis:
![]()
Ja med dina 20 cm-labbar såmen den har fel boett, och den är lite liten, nästan en damklocka eller?
Varför skulle man vilja ha en 590 framför 510?Av de angivna röstar jag tveklöst på 590, även om alla ovanstående är mysiga. Sjukt trevlig pjäs!
Min gamla kompis:
![]()
mohahahahahahaaJa med dina 20 cm-labbar så
Annars är Bettarini en förbaskat mysig boett!
I mitt fall pga. av den underbart balanserade tavlan inkluderande 8 giorni-texten, avsaknaden av "8 days" i nedre texten, samt avsaknaden av just text nertill. Helt enkelt en i mitt tycke snyggare modell.Varför skulle man vilja ha en 590 framför 510?
Min med...Ja. Det är korrekt. Men kan inte bära upp det med mina handleder.
422 är typ min favoritpanna
Ok. Trodde 590 har mörkare lume också men det kanske inte stämmer. Jag tycker tvärtom att 590 ser skelögd ut och att 510 ser mer balanserad ut.I mitt fall pga. av den underbart balanserade tavlan inkluderande 8 giorni-texten, avsaknaden av "8 days" i nedre texten, samt avsaknaden av just text nertill. Helt enkelt en i mitt tycke snyggare modell.
Min med...
Passar den på Palle Och Matts mfl så passar den väl på dig med?!
Skelögd? Hell no; don't insult the Owl! Älskar balansenOk. Trodde 590 har mörkare lume också men det kanske inte stämmer. Jag tycker tvärtom att 590 ser skelögd ut och att 510 ser mer balanserad ut.
![]()
Mest balanserad är ju däremot 560.![]()
klart du kan, min sitter som en fläskläpp.
köp inget annat än det du verkligen vill ha, du kommer bara ånga dig.
Min med...
![]()
Passar den på Palle Och Matts mfl så passar den väl på dig med?!
Som @Palenkovich säger så spelar jag i ligan för handleder <17cmJag har 18,5 runt handleden, aleks i sammanhanget hyfsat mycket mindre..
Turkiet.Funderar på ett slitet canvas från https://www.bosphorusleather.com/ till min 243. Någon som vet var de tillverkas? Vilket blir snyggast, grått eller svart?
![]()
![]()
![]()
@MickeG har det svarta; skitsnyggt oavsett vilken Panna han haft det på..Funderar på ett slitet canvas från https://www.bosphorusleather.com/ till min 243. Någon som vet var de tillverkas? Vilket blir snyggast, grått eller svart?
![]()
![]()
![]()
Den där är väldigt fin. Får man fråga om listpriset?PAM911 på OEM Calf Cashmere Gold
![]()
Typ 60 men går inte hitta nya. Verkar kosta över 100 beggade.Den där är väldigt fin. Får man fråga om listpriset?
När jag nu hamnade i den här tråden av helt annan anledning, så har jag sett en del fint, men den där är nog läckrast för mitt (vad gällande Panerai) otränade öga.![]()