Om det är ETA är risken stor att casen är rätt lika.. (024/1024)Den jag pratar om har dock inte in-house men ska ta reda på hur det ligger till!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om det är ETA är risken stor att casen är rätt lika.. (024/1024)Den jag pratar om har dock inte in-house men ska ta reda på hur det ligger till!
Det är ETA, och det är typ samma byte som med 24 till 1024, dvs. ett lite mer modifierat 7750 än tidigare, ingen tjockleksskillnad whatsoever.Om det är ETA är risken stor att casen är rätt lika.. (024/1024)
Om det är ETA är risken stor att casen är rätt lika.. (024/1024)
Det är ETA, och det är typ samma byte som med 24 till 1024, dvs. ett lite mer modifierat 7750 än tidigare, ingen tjockleksskillnad whatsoever.
Vad säger de för mått då?Flera sidor specar 01048 som tunnare än 048 men det har ju blivit fel förr..
Vad säger de för mått då?
Det hade varit en jäkla förminskning, från 16 liksom...13.2 men inser nu när jag läste igen att dem antagligen blandat ihop olika referenser då det står fel urverk.
Jaha, jag googlade på Lever Watch. Jag hade aldrig hört talas om det märket. Halvrisig tolkade jag in som vintage.Var förbi Krons precis och såg denna Sub. Har inte varit så aktiv på KS eller hängt med i vad som släppts på sista tiden, men vilken jävla käftsmäll alltså. Sjukt märklig kombi med en dykarklocka i rosé på alligator. Men jag gillar't! Nån som vill köpa en halvrisig lever? Psyket är på väg utför efter för mycket tid på KS och för lite tid för att utveckla en halvrisig lever.
![]()
![]()
Snyggt! Gärna fler bilder där bandet syns bättre.Premiär för OEM canvas strap på 233
![]()
Snyggt! Gärna fler bilder där bandet syns bättre.
Du har dock ställt klockan 12h fel, syns på dotten![]()
Snyggt! Pris?Hann inte fixa vid klockbytet - korrigerat
![]()
![]()
Snyggt! Pris?
Jag har köpt på strapsco. De har både skruvade och med pin. Det är ett spänne så att säga. Inget extraordinärt men funkar.Ni som inte köper orginalspännen. Vad och vart köper ni era alternativ. Har bara ett och det känns drygt att byta varje gång man byter strap vilket blir cirka 2 gånger per dag![]()
Vilket år kom 911? Hittar dem inte på vanliga hemsidan.Stackars VC:n får typ en dag varannan vecka på handleden när Blonzo och 911 går i skytteltrafik.. Idag den sistnämnda..
![]()
Testade @leben’s gulguldsklump och blev sugen på 44mm Panerai..
![]()
![]()
![]()
Ingen aning faktisktRef på den där? Mysig tavla![]()
I år, 2018. Bonatis sista klocka till Paneristi precis innan han pensionerade sig.Vilket år kom 911? Hittar dem inte på vanliga hemsidan.
Ingen aning faktiskt![]()
Ref på den där? Mysig tavla![]()
Korrekt.London?
De uppdaterar sällan specials och boutiques...Vilket år kom 911? Hittar dem inte på vanliga hemsidan.
Snyyyggt!Testade @leben’s gulguldsklump och blev sugen på 44mm Panerai..
![]()
![]()
![]()
PAM140Ref på den där? Mysig tavla![]()