• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stackars VC:n får typ en dag varannan vecka på handleden när Blonzo och 911 går i skytteltrafik.. Idag den sistnämnda..

IMG_6177.JPG

13.2 men inser nu när jag läste igen att dem antagligen blandat ihop olika referenser då det står fel urverk.
Det hade varit en jäkla förminskning, från 16 liksom...

Luminor vanliga 44mm base gick ju från 14,5 till 13,5, Luminor 1950 44mm vanliga automat från 18 till 16,5.

Var förbi Krons precis och såg denna Sub. Har inte varit så aktiv på KS eller hängt med i vad som släppts på sista tiden, men vilken jävla käftsmäll alltså. Sjukt märklig kombi med en dykarklocka i rosé på alligator. Men jag gillar't! Nån som vill köpa en halvrisig lever?
IMG_3073.JPG
IMG_3074.JPG

Var förbi Krons precis och såg denna Sub. Har inte varit så aktiv på KS eller hängt med i vad som släppts på sista tiden, men vilken jävla käftsmäll alltså. Sjukt märklig kombi med en dykarklocka i rosé på alligator. Men jag gillar't! Nån som vill köpa en halvrisig lever? Psyket är på väg utför efter för mycket tid på KS och för lite tid för att utveckla en halvrisig lever.
IMG_3073.JPG
IMG_3074.JPG
Jaha, jag googlade på Lever Watch. Jag hade aldrig hört talas om det märket. Halvrisig tolkade jag in som vintage.

Ni som inte köper orginalspännen. Vad och vart köper ni era alternativ. Har bara ett och det känns drygt att byta varje gång man byter strap vilket blir cirka 2 gånger per dag ;)

Ni som inte köper orginalspännen. Vad och vart köper ni era alternativ. Har bara ett och det känns drygt att byta varje gång man byter strap vilket blir cirka 2 gånger per dag ;)
Jag har köpt på strapsco. De har både skruvade och med pin. Det är ett spänne så att säga. Inget extraordinärt men funkar.

Tillbaka
Topp