Mm... Kommenterade den bilden på IG i morse faktiskt
![Woot :woot: :woot:](/styles/baisik/xenforo/smilies/woot.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mm... Kommenterade den bilden på IG i morse faktiskt
Hur stora är dina handleder?
Jag har väl 17-18cm så den borde väl inte bli för stor?
Wow, vilken samling, lite avis blir manSamlade alla banden jag hade hemma för att ta ett gruppfoto. Har 3-4 till liggandes i bankfack och klocklådor (bland annat Hurricane13 bandet till bronzon). Frågan är vad man beställer nu... Är som sagt nyfiken på Mays, ska bli spännande att klämma på @Johan_C s nya band.
![]()
Tack, men den är inget speciellt. Ligger låååångt efter många andraWow, vilken samling, lite avis blir man![]()
Jag hade det på min 1312, och tyckte inte att det växte på mig. Kändes inte autentiskt. Däremot den som är på 372/422 tycker jag funkar, vet inte om det är sammanhanget. Men på 590 funkar det bra, men inte lika bra som vanligt.Nu förstår jag inte...
Det där borde vara en 372, i 47mm. Och en sådan i 44mm är vad *ALLA* vill ha. Det finns inte.![]()
Vad är detta för referens? Finns liknande med den boetten i 44mm, kupat glas och enbart 2 visare?
Ah. Okej. Jag förstår.Jag hade det på min 1312, och tyckte inte att det växte på mig. Kändes inte autentiskt. Däremot den som är på 372/422 tycker jag funkar, vet inte om det är sammanhanget. Men på 590 funkar det bra, men inte lika bra som vanligt.
Nu blev jag sugen på att plocka fram mitt och fota ... ska nog ... orkar jag? Ja, jag orkar. Stay tuned.Samlade alla banden jag hade hemma för att ta ett gruppfoto. Har 3-4 till liggandes i bankfack och klocklådor (bland annat Hurricane13 bandet till bronzon). Frågan är vad man beställer nu... Är som sagt nyfiken på Mays, ska bli spännande att klämma på @Johan_C s nya band.
![]()
Är det sjukt att jag blev exalterad av ditt inlägg ?Nu blev jag sugen på att plocka fram mitt och fota ... ska nog ... orkar jag? Ja, jag orkar. Stay tuned.
![]()
Vad är detta för referens? Finns liknande med den boetten i 44mm, kupat glas och enbart 2 visare?
Precis som mört skriver är det en 372, närmaste du kommer är 390, men då får du ingen sandwich och inget kuperat glas (vilket är typ hela grejen)![]()
Handleder på ca 18,5 cm, och 44mm är inga som helst problem att bära upp!Hur stora är dina handleder?
Ingen vit text.. tror det är 372Ser ut att vara pam663, närmaste enligt din spec är pam390.
Kanske iofs är ljuset i bilden som luras...Ingen vit text.. tror det är 372
Jag tänkte samma, borde inte vara en Ferretti ...Ingen vit text.. tror det är 372
Ingen vit text.. tror det är 372
Är det sjukt att jag blev exalterad av ditt inlägg ?![]()
Du har mycket roligare variation på dina band än mig. Känner att jag har för mycket överlapp mellan mina. Vad var det där senapsgula för band nu igen?![]()
Nu är det här alla 24mm och 26mm jag har (om vi bortser från det asso som är på väg ut med 424, samt ett OEM gummi som ligger i en låda nånstans), om vi skulle börja plocka fram band av andra storlekar så kommer solen hinna gå ned. #fönsterblecksfotoforthewin
https://tunxstraps.com/i/slc-07-serie/Du har mycket roligare variation på dina band än mig. Känner att jag har för mycket överlapp mellan mina. Vad var det där senapsgula för band nu igen?
Det där canvaset längst upp i hörnet av dina, vad är det?Du har mycket roligare variation på dina band än mig. Känner att jag har för mycket överlapp mellan mina. Vad var det där senapsgula för band nu igen?
Det är ju bra mycket gulare än hans foton.![]()
Hmm....
Nä fan, behöver inga fler till Bronzon. Men sjukt snyggt är det.
Ett av OEM banden som följde med 382anDet där canvaset längst upp i hörnet av dina, vad är det?
Huh.Ett av OEM banden som följde med 382an![]()
Jag har 18cm och samma boett. Upplever att det är en av de mest bekväma boetterna jag ägt, gillar iofs stora klockor men upplever den inte klumpig på något sätt. Har nu burit min i princip oavbrutet (även under nätterna) i två veckor.Hur stora är dina handleder?
Låter väldigt bra! Slår nog till på den.Jag har 18cm och samma boett. Upplever att det är en av de mest bekväma boetterna jag ägt, gillar iofs stora klockor men upplever den inte klumpig på något sätt. Har nu burit min i princip oavbrutet (även under nätterna) i två veckor.
Det tycker jag verkligen att du ska. Och jag lovar att inte säga varför jag valde 416 över 590.Låter väldigt bra! Slår nog till på den.