Chefigt det ser ut med endast ett hål för spännet. Snyggt!![]()
![]()
Fortsatt högtryck i bandfabriken. Kul att göra lite till sig själv också![]()
Ursäkta dubbelpost, måste vara ångorna från kantfärgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Chefigt det ser ut med endast ett hål för spännet. Snyggt!![]()
![]()
Fortsatt högtryck i bandfabriken. Kul att göra lite till sig själv också![]()
Ursäkta dubbelpost, måste vara ångorna från kantfärgen
Chefigt det ser ut med endast ett hål för spännet. Snyggt!
Går inte fixa i efterhand, det är ju en vanlig gängahandledstiden är fortsatt ockuperat av 590 - diggar att den är så annorlunda jmf med övriga 'vanliga' luminors som jag nött i evigheter.
![]()
En fråga; vet någon om stålbaksidan kan justeras så att den graverade texten kan hamna i olika lägen?
Av alla pannor jag ägt med stålbaksida är det första gången som graveringstexten har en 'bra' position.
![]()
Köpt panerai. En 590.
Är såklart i behov av band. Tänker mig ett man kan bada med och ett att alternera med, dvs lite extremt.
Vad rekommenderas? Panerai orginal gummi?
Jag tror ett brunt gummi kan bli rätt snyggt. Syns inte så bra på bilden, men riktigt snyggt IRL.Köpt panerai. En 590.
Är såklart i behov av band. Tänker mig ett man kan bada med och ett att alternera med, dvs lite extremt.
Jag tror ett brunt gummi kan bli rätt snyggt. Syns inte så bra på bilden, men riktigt snyggt IRL.
![]()
Annars finns ju massor av canvas-band du kan köra..
Köpt panerai. En 590.
Kul. Förhoppningsvis något som kompletterar ex paneraisource.
Verkligen. Tredje mesta tråden på KS.
RubberB!!!!!!Köpt panerai. En 590.
Snyggt.
näää![]()
44mm? Stämmer väl inte?
Nej, kul att han sparat allt som bilder också. Måste bli ett helvete att redigera sen![]()
44mm? Stämmer väl inte?
Som den nörd du är kan du googla dig till storyn. It's not pretty men spännande.![]()
Snoppindex.![]()
![]()
Snoppindex.![]()
661!Quizzzzz.
Ref?
![]()