Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
111
112 vs 560.
112 vs 560.
Fan, helt otroligt.
Det var lite det jag hoppades få svar på men jag får leta vidare...Säljs nu snarare? Blir väl lite fördröjning?
Mm såg det där.. Davis lägger fan bara upp riktiga jävla klassfoton..För er som inte hänger i den stora FB-gruppen så är nog det här det absolut snyggaste panna-fotot någonsin. Motbevisa gärna.
Ja, fy satan! Såg fotot på Instagram. Han svarar dock inte på hur stora handleder han har, gissar på att de är enorma.För er som inte hänger i den stora FB-gruppen så är nog det här det absolut snyggaste panna-fotot någonsin. Motbevisa gärna.
19cm har han runt handleden (7.5 inches)Ja, fy satan! Såg fotot på Instagram. Han svarar dock inte på hur stora handleder han har, gissar på att de är enorma.
Fan boy?19cm har han runt handleden (7.5 inches)
Fan jag kommer inte riktigt överens med 590.
Vet inte om det är alla polerade ytorna eller storleken. Den sitter bra men något känns fel.
Får bli att testa en Sub tror jag.
Tips på en bra sub?
Gått tre dagar än?Fan jag kommer inte riktigt överens med 590.
Vet inte om det är alla polerade ytorna eller storleken. Den sitter bra men något känns fel.
Tips på en bra sub?
Haha nej tyvärr inte, känner att jag saknar den borstade boetten och sandwichGått tre dagar än?
Bra minne... (hoppas jag)Fan boy?
Eller bra minne?
Chilla någon dag till då! Tills dess, använd lämpligt filter.Haha nej tyvärr inte, känner att jag saknar den borstade boetten och sandwich
Det ligger en 42mm på k&s. Det kanske kan vara något?Fan jag kommer inte riktigt överens med 590.
Tips på en bra sub?
Bra surrVad får man betala för en 233? 70-75’?
Behöver inte vara dot-dial (antar att detta premiumberättigat)
Du ligger rätt i ditt antagande. 70-75 för en senare modell utan dot. Plussa på 10-15 för en med dot.Bra surr
Är det så? Plussa på för dot? Åldern och medföljande servicekostnad bör väl dra ner priset.Du ligger rätt i ditt antagande. 70-75 för en senare modell utan dot. Plussa på 10-15 för en med dot.
Kanske nyservad...Är det så? Plussa på för dot? Åldern och medföljande servicekostnad bör väl dra ner priset.
Du underskattar "the dot". Betingar nörd-premium.Är det så? Plussa på för dot? Åldern och medföljande servicekostnad bör väl dra ner priset.
Typ som en sub underlineDu underskattar "the dot". Betingar nörd-premium.
Det låter ju så, men menar du att en 10 år gammal oservad ”dot”233 är värd 10-15 mer än en 2 år gammal 233 utan dot-dial?Du underskattar "the dot". Betingar nörd-premium.