TackJag tror att jag talar för alla här när jag säger att det är riktigt kul att ha tillbaka @kmg i tråden igen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackJag tror att jag talar för alla här när jag säger att det är riktigt kul att ha tillbaka @kmg i tråden igen
![]()
Hur bär man sig åt om man vill lägga vantarna på ett ljusgrönt gummi? Mycket läckert!
Hur bär man sig åt om man vill lägga vantarna på ett ljusgrönt gummi? Mycket läckert!
Jag har.Stulen bild på en 510. Varför är det inte fler som har den här modellen? Den är ju awesome.
![]()
Tack!Utan tvekan, welcome back bro! @kmg
Det ser ut som att 74:an är 26mm?Decisions decisions...
![]()
74an är 24mm .. Känner du inte igen ditt eget band?Det ser ut som att 74:an är 26mm?![]()
Jodå. Därav74an är 24mm .. Känner du inte igen ditt eget band?![]()
Jaha, missförstod.Jodå. DäravJag säger bara att det *ser ut* som att den är 26mm.
Jag var tvetydig, broder.Jaha, missförstod.![]()
Yes, händer mig då och då med vissa klockor. Aldrig med bronzon, väldigt sällan med 001an, ibland med 911an.Har ni någonsin upplevt att skruvar sticker ut och behöver bli tillbakaskruvade?
Yes, händer mig då och då med vissa klockor. Aldrig med bronzon, väldigt sällan med 001an, ibland med 911an.
Fortsätter spamma. Mays Berlin-bandet krävde att få testas.
![]()
![]()
26/26, jämna stygn. Riktigt mjukt läder, rätt så tjockt, men inte för tjockt. Färgen är spot-on. Bra borstat spänne, tuber. Kvalitetsmässigt känns det så här direkt som snäppet över Bosphorus.
Enda negativa är de något slarviga hålen. De hade kunnat göras snyggare.
Hur har er relation utvecklats, din och bandets?![]()
Godmorgon 416.
I en något försiktig positiv riktning.Hur har er relation utvecklats, din och bandets?
Jaha. Vad säger ni om det här? Bra eller anus? Bild stulen på Internet som vanligt.
![]()
En tidig 292 för övrigt.
Rent estetiskt anus, men ska vi prata historisk korrekthet så funkar det väl. En del av de vintage radiomir man ser på auktioner har för smala band.Jaha. Vad säger ni om det här? Bra eller anus? Bild stulen på Internet som vanligt.
![]()
En tidig 292 för övrigt.
Rent estetiskt anus, men ska vi prata historisk korrekthet så funkar det väl. En del av de vintage radiomir man ser på auktioner har för smala band.
Utbytta, rimligtvis.Var band från panerai så smala eller utbytta under vägens gång till smalare?
Eller så var det på modet med skosnörenUtbytta, rimligtvis.
God morgon Mårt och Bevan!![]()
Godmorgon 416.
I am disappointVisste ni att det litauiska ordet Panirai betyder "du dök" på svenska eller "submerged" på engelska. Frågan är om Giovanni Panerai verkligen var italienare eller i själva verket en invandrad Litauer som redan 1860 visste att det var dykarklockor som varumärket skulle satsa på?
Citerar mig själv.Bortsett från den saknade tråden och att jag faktiskt anar att jag fått fel modell på ena bandet så är de väldigt bekväma. Bra tjocklek till min 372, mjukt läder och allmänt bra passform. Även pre-v spännet är bra.