Svaret är egentligen nej, men det beror väl på hur nära du vill komma. Vad tycker du utmärker en 372?Finns det någon panna likt 372 i 42mm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svaret är egentligen nej, men det beror väl på hur nära du vill komma. Vad tycker du utmärker en 372?Finns det någon panna likt 372 i 42mm?
Vi tillhör en liten och mysig skara modiga.
https://wornandwound.com/the-armour...e-and-watch-size-preferences-and-its-awesome/
![]()
Ja oh ja. För att inte tala om en 42mm Omega PO (kanske inte nyaste modellerna iofs, har inte provat) som känns som en pansarvagn jämfört med 44mm Luminor.Du är värt att tillägga för framtida läsare att det är skillnad på storlek och storlek. Vissa klockor bärs större än vad de är, tycker samtliga stora paneraier fallet inom de som bärs väl trots sin storlek. En 43mm rolex bärs större än en 44mm luminor i mina ögon
Nice! Kommer den med både läder och gummi i boxen?
Alla pannor ser likadana ut osv
![]()
![]()
Precis såHar du två likadana klockor??![]()
Inte så meckiga om man inte är alltför darrhänt och byter band på gräsmattan.Hur meckiga är Radiomir med wire lugs jämfört med bandstift? Tänker mest på gängor som tar stryk. Har förstått att paneristi gillar bandbyten.![]()
Hur meckiga är Radiomir med wire lugs jämfört med bandstift? Tänker mest på gängor som tar stryk. Har förstått att paneristi gillar bandbyten.![]()
Japp. Brunt krokodil läder + gummi i boxen.Nice! Kommer den med både läder och gummi i boxen?
Är du nykär igen?Så mysig
![]()
Visst har 574 samma Case?
enligt @Ernesto har 574 liiite tunnare glasring vilket innebär liiite större tavla.. men han får gärna bekräftaVisst har 574 samma Case?
Typ ... En panna min blivande kan använda också. Självklart lånar jag inte ut @Kim sÄr du nykär igen?
Gott. Så, morgongåva...Typ ... En panna min blivande kan använda också. Självklart lånar jag inte ut @Kim s![]()
enligt @Ernesto har 574 liiite tunnare glasring vilket innebär liiite större tavla.. men han får gärna bekräfta
Precis, 512 på min bildDet är 574 vs 512![]()
Precis, 512 på min bild![]()
Landade ett strap från Oleg idag "Vintage Sand", nu monterat på 372 och det känns lovande, mjukt och skönt direkt
![]()
Yes insytt spänne...Ser vintagehål, vilket tyder på ett insytt spänne? Mycket nice!
Tjabba ristis, skulle behöva lite hjälp. Vad ska man kolla vid köp av begagnad panna av privatperson. Finns det något sett att garantera äkthet osv?