• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Molnen hopar sig där ute... eller de gjorde i alla fall det tidigare i dag :)
FFC21550-E453-4A86-8B50-4D624C444C90.jpeg
 
Fan vad kul!! Grattis till en superbra panna ! :D Den där vita texten alltså :woot:
Tack så jättemycket. :) Ja den är verkligen supertrevligt måste jag säga. Är även fånigt förtjust med Plexit. Visst det är ju scratch magnet på den. Men det får man ta. Har saknat Plexin ända sedan jag, idiotiskt nog, sålde min 372. Men nu är jag glad igen :D
 

Norrland

Vacheron
2-Faktor
Snyggt! Jag har fan tappat räkningen .. Är dessa dina pannor nu?:

968
232
995
721
183
61
Bra koll där! :)
Sen har jag 564 som just nu går en duell med 61. Jag vill ha 61 men 564 ser ut att vinna på målsnöret, främst vad gäller verk och hur den känns på handleden, sen är det ngt speciellt med fyra rader text...
Sen kan jag avslöja att en av ovan blev i fredags switchad mot en ny men postgången är inte klar ännu ;)
 

azcii

Patek
2-Faktor
Bra koll där! :)
Sen har jag 564 som just nu går en duell med 61. Jag vill ha 61 men 564 ser ut att vinna på målsnöret, främst vad gäller verk och hur den känns på handleden, sen är det ngt speciellt med fyra rader text...
Sen kan jag avslöja att en av ovan blev i fredags switchad mot en ny men postgången är inte klar ännu ;)
Spännande.....
 
Topp