Grattis till den, en sån har väl du haft @azcii ?
Grattis till den pärlan!
Tack mina herrar!Stämmer!
Stort grattis!
Känns bra att vara tillbaka, speciellt med en sådan pärla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till den, en sån har väl du haft @azcii ?
Grattis till den pärlan!
Tack mina herrar!Stämmer!
Stort grattis!
Snyggt, grattis!Det bidde en Radiomir PAM00736
Boxarna som tickas är:
Inga wirelugs
Sandwich dial
Subsekund
Grön tavla
1950 case
Guldvisare
47mm
26mm bandbredd
Enda tveksamma feature är datumfönstret, men det är ju typiskt Panerai att klåfingra sig.
Det finns ju Max 10 referenser som man kan klassa som helt perfekta och perfection is boring.
Kul att jag sparat några band sen förra gången, blir kul det här
Tack!Snyggt, grattis!
Grattis till den pärlan!Det bidde en Radiomir PAM00736
Boxarna som tickas är:
Inga wirelugs
Sandwich dial
Subsekund
Grön tavla
1950 case
Guldvisare
47mm
26mm bandbredd
Enda tveksamma feature är datumfönstret, men det är ju typiskt Panerai att klåfingra sig.
Det finns ju Max 10 referenser som man kan klassa som helt perfekta och perfection is boring.
Kul att jag sparat några band sen förra gången, blir kul det här
Grattis! Sjukt snygg. Jag var nära att slå till på den där men råkade köpa en Ducati just innan den släpptes så frugan sa nejSådär. Nu är Panerai-ordningen återställd. PAM1087. Alltid gillat vita tavlor och det passar perfekt med det gröna gummit. Kul att vara med i klubben igen efter ett 10 år långt uppehåll!
Rent praktiskt är det väl att 9010 bygger mindre på höjden. Kvalitetsmässigt är det väl knappast någon större skillnad.Sålde min PAM00722 och det grämer mig, så nu går huvudet i spinn för en ny Panna på länk.
Kommit fram till dessa PAM00722 alt. PAM01028 är den enda skillnaden på dessa följande?
PAM0722.
Svart tavla, Caliber P9000.
PAM01028.
Blå tavla "sunburst", Caliber P9010.
Vad är skillnaden på dessa Calibrar?
Som jag förstår det är första generationen P9010 en förbättring mot P9000 men vid andra generationen så valde Panerai att försämra verket för att tjäna mer pengar.Rent praktiskt är det väl att 9010 bygger mindre på höjden. Kvalitetsmässigt är det väl knappast någon större skillnad.
Just det. Classic PaneraiSom jag förstår det är första generationen P9010 en förbättring mot P9000 men vid andra generationen så valde Panerai att försämra verket för att tjäna mer pengar.
Framför allt genom att ta bort möjligheten att stoppa sekundvisaren, se:
The New Panerai P.9010 – Perpetual Downgrading
In late 2020, Panerai customers started noticing that their latest P.9010-powered watches no longer had “hacking seconds”, a feature that stops the seconds hand for accurate adjustment.…perezcope.com
Nuförtiden verkar de faktiskt göra förbättringar. 500m wr på vissa modeller och hacking seconds på 900 verket. Helt rätt väg att gåJust det. Classic Panerai
Grattis! Galet braEn modell jag länge velat ha, idag blev den verklighet
Tack, riktigt nice är denGrattis! Galet bra
Ja, the botten is nådd antar jagNuförtiden verkar de faktiskt göra förbättringar. 500m wr på vissa modeller och hacking seconds på 900 verket. Helt rätt väg att gå
Grattis till den, kul modell!En modell jag länge velat ha, idag blev den verklighet
Grattis!En modell jag länge velat ha, idag blev den verklighet
Tack! Ja den är udda!Grattis till den, kul modell!
Tveklöst den bästa Radiomirmodellen.En modell jag länge velat ha, idag blev den verklighet