Grattis!Till slut har jag vågat mig på Radiomir292
![]()
Mycket fin

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!Till slut har jag vågat mig på Radiomir292
![]()
Inte svårt att våga om du frågar mig! Grattis till den!!!Till slut har jag vågat mig på Radiomir292
![]()
Stort grattis!Till slut har jag vågat mig på Radiomir292
![]()
Riktigt nice...Till slut har jag vågat mig på Radiomir292
![]()
Grattis! En av de första pannorna jag suktade efter, men blev aldrig att jag testade den.Till slut har jag vågat mig på Radiomir292
![]()
Är själv sugen att testa Radiomir och speciellt den modellen. Vad tycker du än så länge kontra en med klassiska kronskyddet?Till slut har jag vågat mig på Radiomir292
![]()
Känns skitbra. Mitt problem med Radiomir har varit att de känns för fina för att sitta på min handled, men en svart funkade i mitt huvudÄr själv sugen att testa Radiomir och speciellt den modellen. Vad tycker du än så länge kontra en med klassiska kronskyddet?
Precis det som fått mig att inte tagit mig an en Radiomir än då jag dras till de mer ”tooliga” klockorna men en PAM292 är stenhårdKänns skitbra. Mitt problem med Radiomir har varit att de känns för fina för att sitta på min handled, men en svart funkade i mitt huvud
Skulle nog säga att den är lika bekväm som en bettarini på mig.
Fast bettarini är fortfarande bäst(på mig)
Provade en borstad Radiomir en gång som satt rätt fint också, kan ju vara nåt att provaPrecis det som fått mig att inte tagit mig an en Radiomir än då jag dras till de mer ”tooliga” klockorna men en PAM292 är stenhård![]()
Den till höger har ju kronskyddet på fel sida! Fulservice?Dags för nya kläder på alla tre luminor!
![]()
Det blev OEM, Oleg & Oddface
![]()
Jag vet! Skandal. Ska be dem vrida urtavlan 180 grader nästa serviceDen till höger har ju kronskyddet på fel sida! Fulservice?
Har gör om andra tabbar Panerai gjort vid service. Jag fick tillbaka en 372 med kronskyddet upp och ner.Jag vet! Skandal. Ska be dem vrida urtavlan 180 grader nästa service![]()
Den ursprungliga modellen hade väl kronskyddet upp och ned under en kort period så de kanske bara var väldigt historiskt korrektaHar gör om andra tabbar Panerai gjort vid service. Jag fick tillbaka en 372 med kronskyddet upp och ner.
Återigen, hade medlen funnits så hade jag köpt diiiirekt!Fått erbjudande att köpa tillbaks en saknad klocka, så hintar om att min 390 är till salu.![]()
![]()
En 328 tänker jag att det är.Vad är detta för ref?
![]()
Panerai Pre-Owned Luminor Marina 1950 3 Days Silver | Herr - Care of Carl
Sportig och ikonisk design finner du i denna begagnade Panerai Luminor Marina med sin luminorboett. En klocka i fint skick försedd med ett automatiskt urverk som har en gångreserv på 3 dagar.www.careofcarl.se
Edit - 312?
Stämmer, går att hitta i PAMGUARDEn 328 tänker jag att det är.
En 328 tänker jag att det är.
Tack!Stämmer, går att hitta i PAMGUARD
![]()
Eller på Watchbase, lite enklare?Stämmer, går att hitta i PAMGUARD
![]()
Skrev in klockans BB-nummer i PAMGuardEller på Watchbase, lite enklare?