Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skaplig trippelKul att ha en i rosé, röd och vitguld.. Mer behöver man inte![]()
![]()
Platina?Kul att ha en i rosé, röd och vitguld.. Mer behöver man inte![]()
![]()
Är inte allt till salu om bara priset är det rättaDär är ju min favoritklocka! Inte möjligtvis till salu?
Gud va fint dom leker!
Herregud! Älskar denna trippel!Kul att ha en i rosé, röd och vitguld.. Mer behöver man inte![]()
![]()
Tack! Är extremt nöjd också, dom kompletterar varandra väldigt bra och det är helt omöjligt att avgöra vilken jag gillar mest.. Värre blir det inom kort då jag en klocka på ingångHerregud! Älskar denna trippel!
Kompletterar varandra mycket bra! Submersibeln i guld ser man inte ofta! En ny i gulguld kanske?Tack! Är extremt nöjd också, dom kompletterar varandra väldigt bra och det är helt omöjligt att avgöra vilken jag gillar mest.. Värre blir det inom kort då jag en klocka på ingång![]()
Japp.. Lanserades i år på SIHH och bratten på Basel.. Så nästa års mässor får jag inte följa enligt min fru....Kompletterar varandra mycket bra! Submersibeln i guld ser man inte ofta! En ny i gulguld kanske?
men din samling får ju en att vilja riva ut alla stålare, har hittils en Squadra i rosé...hittils! Man blir ju nyfiken vad du siktat in dig på?Japp.. Lanserades i år på SIHH och bratten på Basel.. Så nästa års mässor får jag inte följa enligt min fru....![]()
Ja och den var ju riktigt fin! Kommer faktiskt testa lite olika Reverso med anledning av din bildmen din samling får ju en att vilja riva ut alla stålare, har hittils en Squadra i rosé...hittils! Man blir ju nyfiken vad du siktat in dig på?
Väntar med spänningJa och den var ju riktigt fin! Kommer faktiskt testa lite olika Reverso med anledning av din bild
Ska köpa en riktig beater med keramisk krans (Ja vad kan det vara för modell) Avslöjar inte mer men håll utkik i paketöppningstråden
Är du i krokarna nån gång så kan du få känna på den lite över en kaffe eller nått!Ja och den var ju riktigt fin! Kommer faktiskt testa lite olika Reverso med anledning av din bild
Ska köpa en riktig beater med keramisk krans (Ja vad kan det vara för modell) Avslöjar inte mer men håll utkik i paketöppningstråden
Snygg bratten!!![]()
![]()
En gammal och en nyare![]()
Den är väldigt trevligSnygg bratten!!
Är det en reflektion, eller vad har hänt med mittlänken?
???Är det en reflektion, eller vad har hänt med mittlänken?