Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag hänger på. Nato-fredag!![]()
Nato på jobbet idag, trevlig fredag alla glada![]()
Det var akut vantrivsel med klockan. För det är du som säljer på Tradera?Av lite olika anledning så har jag 3 ur på service och de som finns kvar är för fina för att bygga mur med![]()
Välkommen Zodiac, vet knappt vad jag köpt men jag diggar den![]()
![]()
Nato på jobbet idag, trevlig fredag alla glada![]()
![]()
Jag hänger på. Nato-fredag!
Och jag spar mitt bidrag till imorn, länk-lördag. Jubileen är som en smekning runt armen så här kommer inget nato på.Hakar på Nato fredagen med ett i läder...
Go helg alla!![]()
Haha, jag har inte fått på mitt än. Det kommer, var så säker.Och jag spar mitt bidrag till imorn, länk-lördag. Jubileen är som en smekning runt armen så här kommer inget nato på.
MY EYES...Sorry grabbar. Mina fyra Z får vila ikväll. Vill inte ha kräftspad på dem. Imorrn är ordningen återställd.
God kväll
![]()
HahaMY EYES...
Morrn! Då var det länklördag. Ska sätta mig och korta en jubilee. Perfekt passade är de som du säger en smekning och en andra hud. Så om en stund är jag redo för mitt bidrag.Och jag spar mitt bidrag till imorn, länk-lördag. Jubileen är som en smekning runt armen så här kommer inget nato på.
Hah! Snabb respons. Visst är den överstyv?! Är det inte lite gött å sitta på en av, sannolikt, två i Sverige?![]()
Länk-lördag. Trevlig helg!
Fan vad vackert!![]()
Länk-lördag. Trevlig helg!
Edit läste inte tråden..Hah! Snabb respons. Visst är den överstyv?! Är det inte lite gött å sitta på en av, sannolikt, två i Sverige?
Inte svart. Men du är nog en av två också, se min bild.
Är den blå? Så mystiqueInte svart. Men du är nog en av två också, se min bild.
Blå? Det är den gröna. Samma som du har liggandes på Posten? Eller har jag fattat helt fel?Är den blå? Så mystique
WOOW, jag prioriterar så fel idag när jag inte hämtat den än
Haha, syftade på Npds SWC, glöm det.Blå? Det är den gröna. Samma som du har liggandes på Posten? Eller har jag fattat helt fel?
Ja min är blå 9258Haha, syftade på Npds SWC, glöm det.
Den ligger så jäkla hårt
Ja, löjligt bra är den. Klockan som kom åt klådan...Är fan kär i den här![]()
Det är nått jävulskt gott! Tack. Ikväll ska den med på kalas.Hah! Snabb respons. Visst är den överstyv?! Är det inte lite gött å sitta på en av, sannolikt, två i Sverige?
Tankar? Jag vill insupa alla reaktioner. Jag är ju så perverst nöjd själv och vill ha all input från er andra Compressor ryttare.Får ni någonsin känslan att nånting är för fint? Den är här och jag kan inte tro att det är en dykare.![]()