Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jädrigt fräsch på grönt gummi.Denna lämnar nuSläpper den för samma pris som jag själv gav för den 6500:- OBS nya jubilee som sitter på samt att grönt matchande gummi följer med!
Den är i nyskick och jag är enda ägaren. Medföljer gör även box samt manual.![]()
![]()
Ligger nu även här på K&SInsåg att jag bara har svarta, vita och blå urtavlor på mina Zodiacs och tänkte att nu jäklar ska jag kliva utanför komfortzonen så jag slog till på @Nilas coola Lime-bagatell (grymt bra person/säljare men det vet ni redan så klart). Packade upp klockan och insåg direkt att jag tyvärr inte är en sån där cool Lime-kille utan en tråkig jävel som på sin höjd tar på sig sin blåa Zodiac och tycker man är skitcool som bär ngt färgglatt...
Nåväl den ligger nu på Tratten till den som är modig nog att bära en klockan med en urtavla i färgen Lime!
![]()
Den ska vårdas ömt! Och lycka till med utbildningen igen!Igår gjorde jag min första dag på ny utbildning parallellt med mitt 100% jobb.
Hur dum får man vara, skicka iväg alla klockor för att hålla fokus på studier? Vet ni hur mycket information jag fick igår, som jag ska försöka processa?
Som en gammal vis man sa, ” I’m to old for this shit... “
@Azaz lova nu att ta hand om min ( din ) älskade SW!![]()
Magisk! Grattis!
En i världen.
Grattis! Ser magisk ut!
Gäller att matcha kursböcker med klockor, så man uppnår de högsta betygenGrattis! Ser magisk ut!
Mitt nyförvärv hälsar![]()
Göööött
Grattis! Ser magisk ut!
Tack. Jag är positivt överraskad. Att ha låga förväntningar kan ibland ge goda resultat.Göööött
Vad tycker du om din?Grattis! Ser magisk ut!
Stort grattis till en riktig höjdare! Det gröna och svarta är mycket bra tillsammans.
Grattis till ännu en fin pjäs! Go samling nuPepsi och Red Dot fick en kompis idag
![]()
now you have a real collectionPepsi och Red Dot fick en kompis idag
![]()
Ja dom är fantastiska. Perfekt storlek och ett skönt vintage utseende precis som du säger.Tack. Jag är positivt överraskad. Att ha låga förväntningar kan ibland ge goda resultat.
Storleken är perfekt och jag gillar den matta vridringen och vintageutseendet.
Klicken i vridringen är ärtiga och snärtiga, helt i min smak.
Dessutom min första med glasbaksida.
Jag hoppas att jag kan vara nöjd med denna ett tag nu.
Pepsi och Red Dot fick en kompis idag
![]()
Nu börjar det arta sig. Grattis till tillskottet!Pepsi och Red Dot fick en kompis idag
![]()
Det där ser riktigt bra ut! In med en helguldare där så är du komplett.Pepsi och Red Dot fick en kompis idag
![]()
Instämmer! Grattis till alla som läser och postar i en av KS två absolut bästa trådar.Vilken vecka! Många nyförvärv och nya ägare i tråden. Skoj! Grattis allihopa!![]()
Det är som med ölen, den första är alltid bäst.Fast fan vet om inte den första är bäst trots allt.
Haha ja det är väl så...Det är som med ölen, den första är alltid bäst.
Eller hur! Bra att klockorna roterar lite så att dom kommer till användning.Vilken vecka! Många nyförvärv och nya ägare i tråden. Skoj! Grattis allihopa!![]()
Fin spridning på samlingen. Mycket bra.Jag blev lite inspirerad av er andra och era tillskott att jag började fundera på om jag kanske skulle ta och lätta på lädret lite. Tog mig en titt i lådan och hittade...
![]()
...så jag tror jag väntar lite.
Börjar nästan likna en samling och det är inte likt mig men faaaan vad trevliga dom är allihopa.