Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visst hade det varit mumma med en gmt också...Från deras Instagram!
![]()
Onekligen!Visst hade det varit mumma med en gmt också...
Nu måste ju någon hugga denÖh, hörrni!
1000kr i rabatt på Petrolfärgade Sea Wolf quartzen till trådhängare!
Härligt! Generositet smittar. Jag säger samma. 1000kr rabatt på Rootbeer GMTn för er här i Z-tråden.Öh, hörrni!
1000kr i rabatt på Petrolfärgade Sea Wolf quartzen till trådhängare!
Får man verkligen locka folk på detta viset?Härligt! Generositet smittar. Jag säger samma. 1000kr rabatt på Rootbeer GMTn för er här i Z-tråden.
Nej men nu får du slutaHärligt! Generositet smittar. Jag säger samma. 1000kr rabatt på Rootbeer GMTn för er här i Z-tråden.
Har du köpstopp?Nej men nu får du sluta
YepHar du köpstopp?
Vackert!Bjuder på en arkivbild![]()
Väldigt lik, fast med guldig krona och guldfärg på bezel. Annan färg på visarna är det också.![]()
Inte helt olik eller?
Den såg nästan lite blå ut också!Väldigt lik, fast med guldig krona och guldfärg på bezel. Annan färg på visarna är det också.
Hoppas det!Den såg nästan lite blå ut också!
Snyyyyyyygt!Hoppsan![]()
Ser grymt bra ut! Visst är den fin?Hoppsan![]()
Nu börjar jakten på en jubilee länk, sjukt fin klockaSer grymt bra ut! Visst är den fin?
Vet att @Ahmed hade en till salu för inte så jätte längesen, kolla med honomNu börjar jakten på en jubilee länk, sjukt fin klocka
Lycka till med detIgår gjorde jag min första dag på ny utbildning parallellt med mitt 100% jobb.
Hur dum får man vara, skicka iväg alla klockor för att hålla fokus på studier? Vet ni hur mycket information jag fick igår, som jag ska försöka processa?
Som en gammal vis man sa, ” I’m to old for this shit... “
@Azaz lova nu att ta hand om min ( din ) älskade SW!![]()
Magisk! Grattis!Hoppsan![]()