Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stiligt! Jag gillar de mer och mer av någon anledning, kanske för att jag såg i7 x60 live två gånger vilket gav mersmak.Ute och fotade den här lite igår! Monster till bil, vattendelare med designen
Sony höjde priserna 14% start 1 Februari.Halloj
Har velat kring köp av ny kamera ett tag. En stark kandidat är Sony aIV. Den har under tiden jag spanat konstant legat på 29 990:- hos i princip alla. Men härom dagen verkar den hoppat upp 2k. Såg det först hos Scandinavian Photo. Men nu verkar alla ha höjt till 31 990:-
Så fåååååår man väl inte göra eller hur?!? Det ska gå åt andra hållet tycker jag
Någon som har koll på om Sony gjort en allmän prisjustering eller är det bara att denna är poppis?
Slänger in en bild från i helgen bara för att..
Fan… If you snooze you loose gäller även här alltsåSony höjde priserna 14% start 1 Februari.
Här är pressmeddelandet där de informerade om detta, är på Japanska så beroende på språkkunskap kanske du behöver en översättare
https://www.sony.jp/info2/230125.html#
Vänligen,
Martin
Svin!!!Även Canon och Nikon gjorde en prishöjning nyligen
ja min själ!Svin!!!
Fan… If you snooze you loose gäller även här alltså
Såg att Rajala inte höjt än…..;-)Köp nu innan nästa höjning kommer som en överraskning
Såg att Rajala inte höjt än…..;-)
Fast det där är väl en värre ”V” modell än den jag funderade överVi får se om det blir något roligt till nästa vecka. Tycker för övrigt att du @RicVin ska slå till på iv:an
Jo, detta är R (a7rV) serien, men visst nämnde du att du var sugen på iv (vanliga, ej R)? Jag provade iv och den var också grym!Fast det där är väl en värre ”V” modell än den jag funderade över
Vad menar du med ”till nästa vecka”?…:-o
Aha!! Spännande!!!Jo, detta är R (a7rV) serien, men visst nämnde du att du var sugen på iv (vanliga, ej R)? Jag provade iv och den var också grym!
En ny kamera såklart !
Samma, dock ej påklädd än! Stativet är uppe iallafallAha!! Spännande!!!
Jo det är IV jag kikar på. Nu sitter jag med fleece och mössa i soffan och väntar på att norrskenet ska dyka upp
Borlänge ikväll, en bild ifrån kamera display, en direkt ifrån nobilenSkåne igår
Härligt med speglingen i vattnet!!blev en runda ikväll med