Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte hundra på vilken gata jag tog denna på men nog ser det rätt lika ut?…Brännkyrkagatan förra veckan. Skulle kunnat vara 1800-tal.
Hundra procent Lilla Puckeln på Brännkyrkagatan från Bellmansgatan-hållet!Inte hundra på vilken gata jag tog denna på men nog ser det rätt lika ut?…
Grattis! Hittade du begagnad eller har du pillat dit ny ”avtryckare” själv?Hämtade hem den här pärlan idag. Kul å dyka ner i kameraträsket!
Snyggt!Grattis! Hittade du begagnad eller har du pillat dit ny ”avtryckare” själv?
Hämtade också min 6:a idag!
Lite förvånad över att den känns rätt mycket tyngre än den tidigare. Det är väl stabiliseringen som väger kan jag tro. Objektivet sticker ju ut klart mer på den nya..
Kul! Den verkar behändig och kompatibelGav mig själv en Ricoh GR-III x i julklapp. Inte hunnit fota så mycket då jag varit upptagen med barnpassning & potträning.
Blev nöjd med denna bilden. Barn på julafton, ville fånga fantasin som bara barn har.
Ska ut nästa helg med en kompis som är fotograf på lite street photo. Hoppas kunna lära mig en del o kunna dela någon mer bild här
Jag hoppas på det hade en systemkamera förr. En den blev alltid kvarlämnad för den var så bökig o ta med. Ännu en väska uppepå allt annatKul! Den verkar behändig och kompatibel
Den kommer du nog ha kul med!! Cool bild!Gav mig själv en Ricoh GR-III x i julklapp. Inte hunnit fota så mycket då jag varit upptagen med barnpassning & potträning.
Blev nöjd med denna bilden. Barn på julafton, ville fånga fantasin som bara barn har.
Ska ut nästa helg med en kompis som är fotograf på lite street photo. Hoppas kunna lära mig en del o kunna dela någon mer bild här
Ja, gråväder har vi haft gott om. Även om helgen faktiskt bjuder på sol.. Här är ett par bilder tagne en kväll i Helsingborg för en tid sen. Annan årstid och väder som du ser.En bild från mulet Helsingborg. Ricoh gr3x
Snyggt! Kvälls/nattbilder verkar klurigt. Ska bli roligt att se vad du tar med x100an. Det stod mellan den och Ricohn för mig. Föll på Ricoh pga mindre storlek (och mindre pris )Ja, gråväder har vi haft gott om. Även om helgen faktiskt bjuder på sol.. Här är ett par bilder tagne en kväll i Helsingborg för en tid sen. Annan årstid och väder som du ser.
Du känner nog igen dig..
Knäppta med en Sony a6400
Inget fotograferande i helgen. Själv har jag laddat Fuji x1006:an för nästa helg i Istanbul…
Jag har ju haft en x100v ett par år. Använt den mer än Sony på senare tid. Köpte faktiskt Fujin begagnad i just Helsingborg Men jag la rabarber på en 6:a i förra veckan. Framför allt nyfiken på om stabiliseringen kan få mig att lyckas med skarpare bilder. Oklart om det varit avsaknaden av den funktionen eller darriga händer som ibland skapat suddiga bilderSnyggt! Kvälls/nattbilder verkar klurigt. Ska bli roligt att se vad du tar med x100an. Det stod mellan den och Ricohn för mig. Föll på Ricoh pga mindre storlek (och mindre pris )