Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äsch, så mycket OT var det inte. Finns dem som postar betydligt mycket mer OT på daglig basis än det där lilla..
Får jag fråga hur du fick till lyftarpodiet? Har varit med om dåligt konstruerade som pajat efter nån månad..
För lite bilder i tråden!
Min träning har gått lite upp och ner. Förkylningar och mycket jobb. Men, har i viss mån lagt om kosten och försöker få till mer vardagaträning. Har alltid gått till jobbet, men n har jag gott om tid tar jag det långa varvet osv osv. All träning har inte gått riktigt som jag har önskat, men det känns ändå som om det går åt rätt håll. Snart är ju sommaren här. Har inte stått på en våg på fem - sex veckor...
Åtta veckor sedan
Idag
Vägde för 13 veckor 110 kg och var väldigt rund och svullen. Jag har alltid varit aktiv under hela mitt liv med gym och olika sporter och nu bestämde jag mig att göra en förändring. Ändrade kosten och började räkna kalorier och la till 1 timmes cardio efter varje träningspass.
Idag väger jag 97,7 kg morgonvikt och jag har minskat midjan med 19 cm på dessa 13 veckor. Mitt mål är att väga runt 93-95 och se hyfsat bra ut. Hoppas detta ger inspiration och motivation att fortsätta kämpa med träningen Sorry för skräp kvalité på bilderna.
Och nu lite för och efter bilder men jag är ännu inte klar!
Yes det gör jag, tar Xtend som är aminosyror mellan styrke och cardio passen. Har läst en del artiklar angående om att det ska vara kontraproduktivt men då kom de flesta fram till att det bryter ner muskler i samband med intensiv cardio där glykogen depåerna töms mycket snabbare och musklerna får inget till att återhämta sig så jag kör långsam cardio i 1 timme efter passenKör du cardio direkt efter styrkepass? Är inte det kontraproduktivt? Men dina bilder talar ju för att du gör rätt.
Om jag börjar träna får jag den där då?! Snääääälla..!!!!!Vad kör ni för träningsklocka då?
Äntligen kan man köra relativt bra atg böj. Var och testa på 140kg och djupet var nog ok, lite mer att hämta innan man är på @Luciano Cau nivå. Givetvis med subben på.
Att träna rörlighet och strecha är ändå rätt kul.
Äntligen kan man köra relativt bra atg böj. Var och testa på 140kg och djupet var nog ok, lite mer att hämta innan man är på @Luciano Cau nivå. Givetvis med subben på.
Att träna rörlighet och strecha är ändå rätt kul.
Resultat är alltid roligt, man får göra det bästa utav situationen.
Haha, tveksamt faktiskt.Såja! Bara 30kg kvar då men du är ju starkare än mig i överkroppen så det jämnar väl ut sig
Träffade PT idag
Ben för första gången på 5 år
så... Jag ligger i soffan ikväll...
Finns päron/vanilj, vanilj, jordgubb och choklad om jag inte missminner mig. Har dock inte köpt protein på över ett årWellme känner jag igen tror jag har haft någon variant som smakade päron eller något