Ser extremt off ut.Kan någon kunnig tala om för en okunnig ifall detta är fejk eller inte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser extremt off ut.Kan någon kunnig tala om för en okunnig ifall detta är fejk eller inte?
Den är inte okKan någon kunnig tala om för en okunnig ifall detta är fejk eller inte?
Kan någon kunnig tala om för en okunnig ifall detta är fejk eller inte?
Kan någon kunnig tala om för en okunnig ifall detta är fejk eller inte?
Kan inte något om JLC. Men hela utförandet ser taffligt ut. Dåligt tryck på tavlan, snett, dålig och sned gravyr på baksida mm
Vad tror ni, fake? Blev lite fundersam att det inte står "swiss made" längst ner på urtavlan.
Vad tror ni, fake? Blev lite fundersam att det inte står "swiss made" längst ner på urtavlan.
Nej tack till den där.
Hej, vad tror ni om denna? Frågar åt en köpsugen men osäker vän
Ska luggarna se ut på det viset? De ser lite korta ut. Jag skulle avståttHej, vad tror ni om denna? Frågar åt en köpsugen men osäker vän
Ser faktiskt rätt ut och utförandet som sådant har ju funnits. Men hur är det med datumväxlingen? Dålig bild (som vanligt) tyvärr.Hej, vad tror ni om denna? Frågar åt en köpsugen men osäker vän
Hej, vad tror ni om denna? Frågar åt en köpsugen men osäker vän
Plot twist : den är äktaBefriade en bekant från detta monster som quarts tickar som skall förstöras endera på skjutbanan eller av slagborren underbara länkar
Kan inte svara på om han har blivit blåst, men han har iallafall blivit mutad.Är hos en bekant som fått en hublot av en leverantör. Jag kan inget om hublot så jag blurrade serienumret (tror jag). Är den äkta eller blev han blåst? Kan nog få bättre bilder på något om så önskas. Han fick ett stämplat cert-kort med men inget annat.
Min speedy i bakgrunden.
Jo, det kan jag nog inte säga emot. Deras förehavanden är jag egentligen mindre intresserad av då de inte jobbar med något offentligt utan relativt små privata affärer (utanför Sverige dessutom). Vill inte lägga mig i det egentligen. Är mest nyfiken på om hublot skall kännas så.. jag vet inte hur man skall beskriva det. Stelt och livlöst? Min speedy och min Sjöö Sandström har liksom en annan känsla på något sätt.Kan inte svara på om han har blivit blåst, men han har iallafall blivit mutad.
Ser urverket i en Hublot verkligen ut så? Ingen dekoration. Inget speciellt. Väldigt, väldigt enkelt. Rotorn ser billig ut med.Är hos en bekant som fått en hublot av en leverantör. Jag kan inget om hublot så jag blurrade serienumret (tror jag). Är den äkta eller blev han blåst? Kan nog få bättre bilder på något om så önskas. Han fick ett stämplat cert-kort med men inget annat.
Min speedy i bakgrunden.
Ser urverket i en Hublot verkligen ut så? Ingen dekoration. Inget speciellt. Väldigt, väldigt enkelt. Rotorn ser billig ut med.
Fake.Är hos en bekant som fått en hublot av en leverantör. Jag kan inget om hublot så jag blurrade serienumret (tror jag). Är den äkta eller blev han blåst? Kan nog få bättre bilder på något om så önskas. Han fick ett stämplat cert-kort med men inget annat.
Min speedy i bakgrunden.
Nån som vet?Vad säger ni om äktheten på denna.
Omega Geneve cal 620, lady, två refnr? 516.006 & 536.006???
Svårt att bedöma, det går dock alltid att verifiera äktheten online via Hublot hemsida med certet om det är den nyare varianten utan chipÄr hos en bekant som fått en hublot av en leverantör. Jag kan inget om hublot så jag blurrade serienumret (tror jag). Är den äkta eller blev han blåst? Kan nog få bättre bilder på något om så önskas. Han fick ett stämplat cert-kort med men inget annat.
Min speedy i bakgrunden.
Entry level Classic Fusion har ganska alldagliga urverk ja, inga avancerade dekorationer. Vill man ha riktigt snygga urverk att titta på får man hosta upp en rejäl slant för deras olika inhouse urverkSer urverket i en Hublot verkligen ut så? Ingen dekoration. Inget speciellt. Väldigt, väldigt enkelt. Rotorn ser billig ut med.
Kan inget om vintage Omega damklockor. Men referensen ser inte ut att vara det du anger, utan 515.006 och 535.006Vad säger ni om äktheten på denna.
Omega Geneve cal 620, lady, två refnr? 516.006 & 536.006???
Urverket ser ut som ett Selitta SW300-1. Som det ska vara i den modellen enligt Hublots hemsida.Är hos en bekant som fått en hublot av en leverantör. Jag kan inget om hublot så jag blurrade serienumret (tror jag). Är den äkta eller blev han blåst? Kan nog få bättre bilder på något om så önskas. Han fick ett stämplat cert-kort med men inget annat.
Min speedy i bakgrunden.
Är det inte en submariner?