Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett billigt automatverk kostar väl inte många kronor och kan det lura några till så tycker de nog att det är värt det!Fick hem en klart fake omega i random tradera lot. Varför bemödar de sig med att sätta ett automatverk i kopiorna?
Looks totally fine. My mothers mother's watch has the same movement and 2 ref numbers. I actually need another movement, so tell me if you want to sell it
SkrämmandeSkrämmande hur jäkla lika de har börjat blivit.
Kan bara hitta två små saker som skiljer, vågar man ens köpa på Chrono24 längre..
Har du koll på varför typsnittet för datumet ser så helt annorlunda ut jämfört mot en "vanlig" dj? Tänker mig att den är mycket fetare på detta exemplar jämfört med andra. Am datumring eller är det original?Är också högst tveksam till att den skulle vara fake. Tröttsamt med folk som inte riktigt har koll.
Både datumring (kan det kallas fat font?) och den lite udda tavelkonfigurationen finns som original. Om man söker på ref. 69160 som jag tror att detta är så hittar man flera.Har du koll på varför typsnittet för datumet ser så helt annorlunda ut jämfört mot en "vanlig" dj? Tänker mig att den är mycket fetare på detta exemplar jämfört med andra. Am datumring eller är det original?
Vet inte om det är fejk, men bra jobbat av trafikpolisenPolisen tog en klocka i beslag och la ut detta på Facebook. Massa kommentarer om att den skulle vara fejk. Verkar ju finnas olika tavlor... Men den känns väl äkta?
Kan inget om Breitling, men den rackaren kan väl omöjligt vara äkta? Taffligt utförande, konstiga proportioner, avskavt ”guld” mmHej någon som kan se om denna är äkta, jag är inte spekulant på klockan. Är bara nyfiken då hela annonsen känns skum
I see. Tack!Både datumring (kan det kallas fat font?) och den lite udda tavelkonfigurationen finns som original. Om man söker på ref. 69160 som jag tror att detta är så hittar man flera.
Definitivt inte äkta.Kan inget om Breitling, men den rackaren kan väl omöjligt vara äkta? Taffligt utförande, konstiga proportioner, avskavt ”guld” mm
*edit, fel svarThanks!
Yes maybe, give me an offer I can't refuse
Den i2ton tveklöst, den andra ser man bara halva baklocket påHej. Har 2st tror jag en fejk en vet ej... mvh Mimmi
Båda är fejk, tror du ska bilda dig mer kunskap innan du springer runt och köper Rolex och andra dyrare märken på loppisar. Hoppas du inte betalat några större summor för dessa!Hej. Har 2st tror jag en fejk en vet ej... mvh Mimmi
Du har två som är fejk.Hej. Har 2st tror jag en fejk en vet ej... mvh Mimmi
Båda fake. Utan tvekan.Hej. Har 2st tror jag en fejk en vet ej... mvh Mimmi
Båda är fejk, tror du ska bilda dig mer kunskap innan du springer runt och köper Rolex och andra dyrare märken på loppisar. Hoppas du inte betalat några större summor för dessa!
Jag tycker inte den ser reko ut.Panelen, va tror vi om denna Breitling? Såg reko ut men fick dåliga vibbar av säljaren!
Fruktansvärt dålig på Breitling men ska det inte stå typ 20, 22, 24 under index i liten text? Samt ha en annan sekundvisare?Panelen, va tror vi om denna Breitling? Såg reko ut men fick dåliga vibbar av säljaren!
Kanske är bilden. Men lumeplupparna ser inte ut att matcha index. De större indexen verkar verkar sitta på olika avstånd till samma lumepluppar. Svårt att se pga visarnas placering - men sitter vingarna rakt?Panelen, va tror vi om denna Breitling? Såg reko ut men fick dåliga vibbar av säljaren!
Det kan mycket väl stämma, även jag fruktansvärt dålig på Breitling!Fruktansvärt dålig på Breitling men ska det inte stå typ 20, 22, 24 under index i liten text? Samt ha en annan sekundvisare?
Väldigt oklart, tog bilden i all hast! Ska se om jag kan få tag på lite bättre bilder!Kanske är bilden. Men lumeplupparna ser inte ut att matcha index. De större indexen verkar verkar sitta på olika avstånd till samma lumepluppar. Svårt att se pga visarnas placering - men sitter vingarna rakt?
Panelen, va tror vi om denna Breitling? Såg reko ut men fick dåliga vibbar av säljaren!
Han fick ju dåliga vibbar av säljaren...Vad är det/ska det vara för referens?
För du tänkte väl inte slanta upp ett bunt med tusenlappar för någonting som du inte vet vad det är - även om du fått bra vibbar av säljaren?