Hahahaha är det sant! Fan vad roligt... Grabben skryter med sin råååleks och pratar enbart om moët. Bekant var att ta i dock, bekants bekant
Hehe, skryter man med Moët så är det ju givet att snubben inte har koll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahahaha är det sant! Fan vad roligt... Grabben skryter med sin råååleks och pratar enbart om moët. Bekant var att ta i dock, bekants bekant
Timvisaren är för tjock. Den ska vara tunnare än minutvisaren. Indexen har ojämn lysmassa och för tjock kant runt. Siffrorna på vridringen är för tunna. Pärlan på vridringen ser också konstig ut.
Du kan utan risk för bakslag konfrontera honom om du vill.
Vad säger ni om denna?
Vet man hur det ska se ut så är det inte så svårt men har man inte koll så kan det bli dyrt. Utan att googla så gissa vilken av de här två som är fejk
fejk med förfalskat inhouseverkÄr det allstå fejk med in-house verk?
Beror på hur du menar..En del är ju kusligt lika original. Om man gör upp en privat begaffär hos en AD, vad får man betala för det?
Känns som jag enbart har haft tur hittills.....
Berätta gärna sen när du talat med din "kompis".Det va skönt att höra! Detta ska göras kan jag lova
Topp! Väl investerade pengar känns det som efter att ha sett en del exemplar i den här trådenBeror på hur du menar..
Du kan lämna in klockan för äkthetskontroll samt värdering, har för mig att Rob tar 6-700 för äkthetskontroll och runt 1500 för värdering (då kollar de självklart äktheten samtidigt).
Rätta mig gärna om jag har fel
Berätta gärna sen när du talat med din "kompis".
Har en bekant som är väldigt stolt över sin nya klocka, men är lite misstänksam... Vad säger experterna? Förlåt för lite halvlass bild!
Ser förjävlig ut, 100% fejk.
"Den är så bra att det inte är någon som märker att den är fejk". Sen blir det pinsamt...Det sägs att han har en "riktig" också... Haha vem lägger då ut en fejk på instagram
Hur gammal är han?Det sägs att han har en "riktig" också... Haha vem lägger då ut en fejk på instagram
Hur gammal är han?
Tror inte att den är fake... Poleringen har dock förstört utseendet.Kan inte riktigt släppa den där klockan i paketöppningstråden som visade sin 116613LB om var blankpolerad. Vill inte outa någon för jag är inte säker. Men i mina ögon känns den fejk eller bara extremt ful polerad. Vad säger panelen?
Känns ok. Just guldfärgen i siffrorna på/i inserten brukar inte se sådär bra ut. Sen ser väl resten vettigt ut, poleringen aside..Kan inte riktigt släppa den där klockan i paketöppningstråden som visade sin 116613LB om var blankpolerad. Vill inte outa någon för jag är inte säker. Men i mina ögon känns den fejk eller bara extremt ful polerad. Vad säger panelen?
Hur ser ni att de är fake? (Vill lära mig)Ser förjävlig ut, 100% fejk.
Läs inläggen efter bilden så får du förklaringen!Hur ser ni att de är fake? (Vill lära mig)